Tento týden máme na  serveru update (374 MB). Obsahuje nový fyzikální engine, luk, kuš, dalekohled a některé nové věci. Zde najdete všechny informace o aktualizaci + kompletní changelog v češtině.

CHANGELOG

Problémy o kterých se ví jsou následující:

  • Dalekohled nefunguje správně, když se hráč přikrčí a v jiných polohách.
  • Hozené objekty se pohybují trhaně při maximálním zatížení serveru.
  • Poškození kuše je vyšší než bylo požadováno.
  • Vybalancování útoku na blízko na zombie. Tělo zombie by mělo být odolnější a hráč by se spíše měl soustředit na zásah do hlavy.
  • Zrychlení času bylo s  touto aktualizací odstraněno, protože čas nebyl po určité době synchronizován pro všechny hráče.

Novinky:

  • Přídán útok při držení pánve a hrnce.
  • Přidána možnost vycraftit luk.
  • Přídána tepláková souprava.
  • Nastavena obratnost brokovnic, pušek a pistolí.
  • Přidána čepice ruského dustojníka.
  • Přidán dalekohled.
  • Přidána kuš a šipky.
  • Přidána zakladní fyzika pro itemy.
  • Přidán nový systém takzvaných „zaručených zpráv“, které řeší problémy s desynchronizací.
  • Přidány nové spawn lokace pro hráče v okolí Klen , Chernaya Polana a Orlovets.
  • Přidán nový model Jasanu (strom).
  • Přidána vesnice Karmanovka.

Opravené věci:

  • Opraven crafting lékařských předmětů: bloodbagy, dlahy, bloodtest.
  • Odstraněna možnost forcefeed a forcedrink u epipenu a morfinu.
  • Opraven defibrilátor a svítilna. Nyní když se nachází na zemi, nejde zapnout bez baterie.
  • Opraven loot zásobníků, nyní nemůžete zásobník, případně krabičku s náboji vyprázdni pokuď jej nemáte u sebe v inventáři.
  • Opraven pytel na brambory (Burlap sack). Nyní jde z hlavy odstranit bez problémů.
  • Opraveno plnění láhve deštěm, nyní pouze když ji držíte v ruce jí můžete doplnit.
  • Opraveny potraviny a pití na (jedno použití), nyní už přidávají správné hodnoty.
  • Opravena lékařská ampule, kdy obsah lékařské ampule se nedá vypít.
  • Opraveny emoce, kdy hráč nyní může mávat (F1), když je neozbrojen nebo drží item v jedné ruce a má je zvednuté (mezerník).
  • Opraven zvuk při sprintu s obouruční zbraní a při běhu se zamířenou puškou.
  • Opraven zasekaný pohyb při změně zbraně, jezení a pití.
  • Opraveno správné sezení s obouruční zbraní.
  • Opraven problém, kdy se hráč nejdříve postaví po stisknutí tlačítka pro kleknutí.
  • Opraven problém, kdy si hráč nemohl přímo sednout, když ležel pokud byl neozbrojený.
  • Opravena chybějící animace rotace pro neozbrojeného hráče v kleče.
  • Opraveny zaměřovače. Nyní lze použít všechny 3 paramatetry pro minimální, základní a maximální přiblížení.
  • Opraven Max. Zoom hráčová pohledu. Nyní je stejný jako v případě zaměřovačů.
  • Opraveno poškození (courier bag, taloon backpack) nyní se zobrazuje pod položkou inspect.
  • Opraveny zelené obvazy zastavující krvácení.
  • Opraveno ovoce. To teď nezobrazuje procenta.
  • Odstraněna akcelerace myši.
  • Předělání FNX45 red-dot optiky, nyní vyžaduje baterii.
  • Opraveny tablety, kdy nyní se zobrazuje počet tablet a né procenta.
  • Předělání kamenů u vraků lodí.
  • Opravení snížené šance krvácení po zásahu zombie.
  • Opraven útok zombie pokud hráč klečí. Zombie nyní utočí na hlavu hráče.

NOVÉ MĚSTO: Karmanovka (Кармановка)

Výstřižek

VýAAstřižek

INGAME PŘEDMĚTY

Některé nové modely unikly na veřejnost. Konkrétně, jsou získány z experimentálních herních souborů a označeny jako POTVRZENO“ Brianem Hicksem. Za prvé, PSO1 a SVD zásobníky téměř potvrzují přidání populární odstřelovací pušky: SVD.75Rnd Spray & Pray“ dále zde máme bubnový zásobník na AKM, dále zde máme MP5K, která se zdá být SMG“, o které se Chris Torchia zmínil v devblogu (4.dubna). Tento model je stále nedodělán.No a objevila se i čepice ruského důstojníka.

2x76hu1v 21ajv8gm 607jqzq9 10305c09 o70t2q8x xg6hjs8m

OHNIŠTĚ

Vývojový tým je taktéž připraven přidat možnost vytvořit ohniště a schopnost zapálit a házet hořlavé předměty.

m0ecmr84

FYZIKA A HÁZENÍ

Nyní si můžete na experimentálním serveru vyzkoušet házení věcí. Animaci jsou poněkud trhané a celé je to ještě ve fázi testování. Stím také souvisí fyzika letu šípu. Takže pro střelbu z luku či kuše je toto zapotřebí. Každopádně vývojáři chtějí tuto fyziku aplikovat i na hráčské modely. Jen pro představu z nehybného hráče by se stal „hadrový panák“.

 

 Zdroj: dayztv.com