Brian Hicks | Lead Producer

Zdravím vás přeživší,

jakmile dorazil hotfix 0.54 na stabilní větev, pokračovali jsme v práci na další aktualizaci s číslem 0.55. Během minulého týdne, kdy jsem navštívil GDC a PAX East, Peter Nespěšný, náš hlavní designer, odhalil některé prototypy funkcí, na kterých se právě pracuje.

Designérský tým měl minulý týden na stole plno zajímavých nápadů, počínaje stále probíhající prací na umělé inteligenci infikovaných, přes mnohé možnosti výroby (craftingu) s multifunkčním sudem pro vaše základny.

Peter se o multifunkčním sudu a jeho využití lehce zmínil na development board a oficiálním fóru.

DayZ_Status_Report_10_03_2015

Mimo to, o čem Peter mluvil, potenciální využití multifunkčního sudu je pro hráčské základny rozsáhlé. V rozmezí od lehké ochrany před střelbou, přes uchovávání tekutin, jako jsou různá paliva, až po mé oblíbené – chytání dešťové vody, k navýšení vašich zásob. Myslím, že spolu s funkční perzistencí a globálním čištěním předmětů, bude multifunkční sud nezbytná součást každého většího tábora.

Ještě více vzrušující je, že společně s prací gameplay programming týmů si designérský tým konečně mohl osahat ranou implementaci nové umělé inteligence infikovaných. Peter představil na oficiálních fórech krátké video, obsahující základní shromažďování hordy a její mentalitu v reakci na hráčův výstřel.

Opět se jedná teprve o brzkou implementaci, avšak s tím jak práce pokračuje, příští týden se bude designérský tým zabývat plížením a taktikou stealthu, jakožto možnosti vypořádání se s tímto novým systémem umělé inteligence. Budeme se snažit, abychom do příštího vydávání updatu na experimetální větev tento systém nahráli, mohli ho tak testovat a získat různá data napříč všemi servery.