Zdravíme Vás přeživší,

Verze 0.60 obsahující nový renderer byla uvedena na stabilní větev a tým se tak dále posouvá směrem k betě. V tomto status reportu budou Brian společně s Viktorem a Andrejem diskutovat milníky příštího updatu 0.61, kterými jsou například: nový audio modul a samozřejmě další porce zajímavých animací.

Obsah tohoto týdne:
  • Dev Update | Brian Hicks
  • Dev Update | Viktor Kostik
  • Dev Update | Andrej Sinkević
  • Community Spotlight

Dev Update

Brian Hicks | Creative Director

Zdravím přeživší,

jsem si jistý, že již každý zaznamenal přesun updatu z experimentální na stabilní větev, během naší návštěvy herní konference E3. Je to sice jen další dílčí krok k verzi 1.0, ale všichni jsme nesmírně nadšení, že jsme vám mohli poskytnout tento update do vlastních rukou. Bezmála půl milionů hráčů již vyzkoušelo nový build na vlastní kůži. Objevily se problémy, na které se snažíme zaměřit a vyřešit je spolu s prací na updatu 0.61. Nejvíce palčivými potížemi, které je třeba vyřešit jsou:

  • Pády serverů spojené s AI
  • Životnost úložišť a kontejnerů
  • Duplikace předmětů
  • Pozice a perzistence vozidel

Předsevzaté cíle pro update 0.60 byly splněny, zbývá už jen vyřešit výše zmíněné potíže. Nyní se můžeme podívat na hlavní body aktualizace 0.61.

Cíle updatu 0.60:
  • Nový renderer: Implementováno
  • Náhodný spawn příslušenství a předmětů: Implementováno
  • Nové mechaniky přebíjení: Implementováno
  • Servery pro 60 hráčů: Implementováno
Cíle updatu 0.61:
  • Přihlašovací fronta na server
  • Začlenění nové audio technologie představené v updatu Eden hry ARMA 3
  • Aktualizace zvuků zbraní pro novou audio technologii
  • Dynamický spawn infikovaných
  • Predátoři (vlci)

Na začátku příštího měsíce budu přítomen na RTX v Austinu, kde zrekapituluji update 0.60 a také uvedu aktualizaci 0.61 společně s ukázkou některých nových systémů. Pro ty, kteří se nebudou moci zúčastnit přímo, budeme natáčet audio záznam, jež zveřejníme společně s prezentací na našem YT kanále.

Nakonec bych rád informoval o tom, že chceme vyzkoušet uploadnout 4K video natáčené z verze 0.60 na kartě nVidia GTX 1080, takže pokud na to jste zvědaví, sledujte náš YT kanál. Na závěr bych chtěl vyjádřit za celý vývojářský tým velké díky všem těm, kteří se podílejí na našem snažení, především co se masivní podpory updatu 0.60 týče.

Viktor Kostik | Lead Animator

V posledních týdnech jsme dokončili pár skvělých animací. Hotové jsou třeba animace pro připevňováni a odmontování dveří vozidel, nové animace přebíjení Winchesteru a také jsme vytvořili kompletně novou animaci přebíjení pro M249. Infikování získali nové sady animací při nečinnosti a několik různých útoků na dveře.

Blížící se nová postava hráče bude moci držet předměty a mířit v nových pozicích. Stále ladíme  stávající sety animací pro změnu postojů a pohybů. Způsob, jakým postavy reagují na ovládání, je úžasný. To, že můžeme míchat více animací dohromady pro nás znamená, že přechody mezi jednotlivými pohyby nejsou omezené a vypadají mnohem lépe. Například můžete začít běžet zároveň si dřepnout a přitom ještě vytáhnout zbraň nebo se rozmyslet a vrátit se zpět k původnímu postoji. To vše při jednom přechodu bez jakéhokoliv omezení nebo přerušení.

Na novém ovladači hráčské postavy je stále spoustu práce a to od malých úkolů až po komplexní funkce. V příštích týdnech se zaměříme na zlepšení dynamiky pohybu postavy, dokončíme chování kamery a začneme realizovat nové animace přebíjení.

Andrej Sinkević | Lead Sound Designer

Zdravím všechny,

jsem rád, že po dlouhém období, kdy audio oddělení mlčelo, vám můžu představit některá velká vylepšení a upgrady, jež plánujeme pro verzi 0.61. Naši programátoři tvrdě pracovali na implementaci nového zvukového systému, který bude tvořit jádro audia Enfusionu. V nových updatech očekávejte zbrusu nové zvuky výstřelů, které budou tlumeny dle vzdálenosti a dráhy letu spolu s frekvencí, což současné zvuky výrazně vylepšuje. Budete schopni určit pozici a vzdálenost střelce s daleko vyšší přesností. Rovněž musím dodat, že jsou nové zvukové efekty kvalitnější a rozmanitější, což usnadní rozpoznání použité zbraně.

V dalších updatech plánujeme postupně vylepšovat zvuky okolí (což bude zásadní upgrate), stejně tak zvuky vozidel a postavy, které se budou přehrávat v souladu s novými animacemi, o nichž jsme již mluvili.

Community Spotlight

SMoss | Community Manager

Nedávno jsme vydali verzi 0.60 na stable a samozřejmě jsme rádi za hráče, kteří nám pomáhají s hlášením spousty chyb na Feedback Trackeru. Na základě zpětné vazby jsme si povšimnuli, že jste momentálně trochu zmateni ohledně toho, jak funguje perzistence pro úložiště předmětů. Jednoduše řečeno, v zájmu obnovení životnosti úložišť, což může být třeba barel, stan, batoh nebo dokonce kus oblečení, musíte interagovat s inventářem daného úložiště. Provedete to tak, že přesunete nějaký předmět z okolí do inventáře úložiště a nebo přesunete objekty uvnitř. Nestačí jen vzít úložiště předmětů a přesunout ho na jiné místo.

Kromě toho jsme také díky zpětné vazbě přišli na pár chyb týkajících se postav (kterým se nenačítají inventáře), pádů serverů, když se na ně snažíte připojit apod. Mnoho těchto chyb spolu souvisí a jsou výsledkem špatných dat postav. Tým si toho je vědom a tento problém je víceméně opraven, ale stále si ceníme všech dat,které můžeme od vás analyzovat.

Opět jsme vděční za všechny zprávy, které jsme doposud od vás získali a nestyďte se je stále posílat. Díky za to, že s námi stále držíte a doufáme, že si užíváte 0.60!

Video získáno od: IPokeNinjas

Za titulku vděcíme: Charles W. Owens

Zdroj: dayz.com