OTÁZKA | Mohl by jsi na začátek říct komunitě něco málo o sobě a jak jsi se dostal do DayZ týmu? Je to tak že jsi začínal u hry „Iron Front: Liberation 1944“?

Ahoj 🙂 Ano, je to tak. Jak můžete znát, tak pocházím z malého městečka ve středním Rusku, kde jsem se dostal k výtvarnému vzdělání, a na této výtvarné cestě jsem experimentoval s designem levelů jako tvůrce módů. Před započetím práce na hře DayZ Standalone, jsem já a moji chlapi ze studia Awar, které jsme založili, a s pomocí X1 softwaru, jsme pracovali na projektu „Iron Front: Liberation 1944“ – který je obyčejnou modifikací hry ArmA 2 – který se jednoho dne stal komerčním projektem. Jsou to úžasní lidé a nadále s nimi udržuju kontakt. Projekt „Iron Front“ mi dal příležitost dělat mou oblíbenou práci. Poté co jsem se připojil k DayZ týmu, kde v současné době pracuji. Bylo to pro mě unikátní zkušenost.

OTÁZKA | U čeho rád trávíš svůj volný čas pokud neprojektuješ pro Chernarus+?

Aktuálně se můj volný čas liší od volného času ve který věřím 🙂 Hraji hry, trávím čas v přírodě kvůli inspiraci, komunikuji s kamarády. A samozřejmě tančím tanec „Kalinka-Malinka“ když mám na sobě válenky, jen si dělám srandu 🙂

OTÁZKA | Jaký druh hudby posloucháš když právě projektuješ prostředí?

Heh, může to vypadat zvláštně, ale když pracuji, tak většinou preferuji poslouchání hudby z audioknih. Ačkoli v poslední době to začíná být čím dál těžší najít něco zajímavého na poslouchání.

OTÁZKA | Nové/Přepracované města byly prostě úchvatné, jak dlouho bys řekl že trvá vypracovat tyto úžasná místa pro přeživší ve kterých zabloudí? Máš nějaké oblíbené město? (Musím připustit že jsem velmi zaujatý Zelenogorskem které je prostě překrásné)

Děkuju ti 🙂 Jak víš, tak já mám jednu vlastnost, jen zřídka se mi líbí výsledek mé vlastní práce, možná je to způsobeno mým perfekcionismem, ale považuju to za velmi obtížné abych zastavil sebe samého. Pokaždé když se podívám na mou vlastní práci, tak začnu uvažovat o tom jak vše změnit, aby to bylo lepší 🙂 V průměru, město s texturami zabere dva až dva a půl týdne. Vesnice zabere jeden až jeden a půl týdne.

OTÁZKA | Všichni víme, že severní část je právě ve vývoji, můžeš nám sdělit jak to jde? Něco konkrétního z čeho jdi nadšený a chtěl by ses o tom s námi podělit?

Práce na severní oblasti probíhá i v normálním módu, později se k nám připojí další designér, a myslím si že to nám práce půjde rychleji, těším se až začnu pracovat na velkých městech na severu (Název města je tajný :)), ale můžu říct, že se bude jednat o oblast bohatou na průmysl..

OTÁZKA | Máte nějaké plány jak obohatit pocity z prostředí?  Něco jako: semafory, opuštěné tábory v lese, náznaky intenzivního boje když to vše vypuklo, evakuační zóny? Vsadil bych se že je to celkem „combo“ otázka mezi tebou a výtvarníky kteří budou vytvářet objekty pro tvoje umístění, ale bylo to něco co se často objevovalo na redditu.

Právě teď máme hodně plánů se střídáním a vylepšováním herního prostředí. Již jsem připravil obrovský seznam objektů které budou 3D výtvarníci po celý rok vytvářet. Herní svět bude určitě postupně vyplňován pěknými věcmi které budou obohacovat herní atmosféru.

OTÁZKA | Můžeme očekávat více ostrovů rozprostřených po mapě?

Záleží na tom jaké metody plavby budou v budoucnu 🙂 Osobně bych upřednostnil více země před mořem.

OTÁZKA | Jsou zde nějaké další budovy které budovy které budou přidány do hry a rozprostřeny napříč mapou (např. policejní stanice nebo nemocnice?)

Samozřejmě! Byl to pouze první krok. V budoucnu můžeme očekávat narůstající funkčnost starých měst a nových zajímavých budov.

OTÁZKA | Máte nějaké plány do budoucna jak zlepšit pocit dynamičnosti ve hře?  Něco jako pravděpodobnost poškození na vozidlech v procentech nebo náhodné události jako pád vrtulníku (Tak jako tomu bylo v modu)

Kdo ví 🙂

OTÁZKA | Je Cherno/Elektro „dokončené“ z perspektivy vývoje mapy?

Řekněme, že pokud bych měl čas tak bych je rád předělal 🙂 Právě teď se ale snažíme soustředit na vytváření nových měst.

OTÁZKA | Zvětší se někdy aktuální velikost mapy?

Bohužel jsme omezeni fyzickou velikostí mapy Chernarus která byla zasazena dávno předtím do hry Arma 2 (15.360km x 15.360 km), možná v budoucnu najdeme způsob jak rozšířit okraje mapy, ale právě teď je celkem brzy, aby jsme o něčem takovém mluvili.

OTÁZKA | Uvažovali jste o lokaci pro nějaký z vašich nadcházejících „bad ass“ terénů?

😛

OTÁZKA | Přiblíží se jedno ze severních měst svou velikostí Chernu/Elektru?

Ano, můžu tě ujistit, že jestli všechno půjde podle plánu, tak severní oblast bude mít až dvě velká města, které se velikostí budou rovnat Chernu/Elektru

OTÁZKA | Kukuřičné pole o kterých jsi ty a Ivan hovořili na twitteru, můžou být jednoho dne skutečností?

Možná v budoucnu 🙂