Rok 2015 se již blíží ke svému konci a jelikož jsme zároveň pokořili dvouletý milník od zveřejnění předběžného přístupu, tým vývojářů by rád vyjádřil svojí vděčnost těm, kteří se na jeho dosažení podíleli:

Dříve než kdykoliv předtím chápeme těžkosti a frustraci plynoucí z podílení se na veřejném vývoji hry. S postupným vývojem enginu Enfusion jsme se setkali se špatně fungujícími a dokonce i chybějícími funkcemi, chybami, obecnými potížemi s postupným vývojem a také s cheatováním. Mimo to jsme ale také zažili velice zajímavé mezníky a důležitá vylepšení.

Máme obrovské štěstí, že se nám dostalo tak skvělé a nadšené herní komunity, která při nás stojí v dobrém i ve zlém, pomáhající našemu týmu k pokroku, kterého by bez její pomoci a programu předběžného přístupu nikdy nezvládl. Jelikož je naším cílem vydání verze 1.0 již v příštím roce, pojďme se podívat, co vše máme před sebou:

  • Podpora Steam Workshopu (modování)
  • Stavba základen
  • Letecká přeprava
  • Nový renderer
  • Nový, robustní animační systém
  • Podpora vylepšeného audio systému
  • Predátoři
  • Dokončení Cherarusi+
  • Zvířecí společníci
  • Modernější uživatelské rozhraní a inventář
  • Vydání binárních souborů a databáze pro veřejné servery
  • Nové uživatelské akce a plynulý pohyb v rámci herního světa
  • A to je pouze začátek…

Celý tým se na nadcházející rok obzvláště těší. Zejména pak na budování tohoto herního světa se stále rostoucí komunitou a na ohromující příběhy, vyprávěné těmi, kteří pomohli DayZ dostat se až tak daleko. Děkujeme všem těm, co se k nám připojili na cestě za konečným vydáním, bez vás by to nebylo možné.

Zdroj: bistudio.com