Interview | DayZ Standalone (CZ/SK)

Zář
27

Brian Hicks | FAQ Interview

Robert Purchese | Redaktor Kdykoliv píši něco o DayZ, tématu dominují dvě věci: DayZ stále není hotové a že Dean Hall nepracuje na dokončení hry. Jsou zde oprávněné obavy díky nedostatku informací. Snažil jsem se předat všechny tyto obavy kreativnímu řediteli […]

Čvc
06

Brian Hicks | RTX 2016 | Predátoři, zombie a 0.61

Creative Director Brian Hicks nedávno vystoupil na letošní herní konferenci  RTX, kde přednesl prezentaci na téma posledního updatu s pořadovým číslem 0.60 a blížící se aktualizace 0.61, jež sebou přinese umělou inteligenci predátorů, obměnu audio enginu a mnoho dalšího. Ve druhé […]

Úno
04

Brian Hicks | PAX South 2016 | Renderer, UI a další změny

Lead Producer Brian Hicks na letošním PAX South, které probíhalo na přelomu ledna a února znovu zastupoval celý tým vývojářů DayZ z Bohemia Interactive. Díky jeho účasti na třech živých streamech se známými osobnostmi Twitche, kde Brianovi prostřednictvím chatu kladli otázky […]

Zář
29

Brian Hicks | TwitchCon 2015 | Vrtulníky, kontaminace a vousy

Jak již tomu je na obrazovkách Twitche v rozhovorech o DayZ zvykem, Soma a Brian Hicks, dva dávní přátelé, se v rámci TwitchConu znovu sešli, a při té příležitosti jsme se mohli zase dozvědět něco více o připravovaných novinkách. Otázka […]

Zář
03

Brian Hicks & xSmak | PAX Prime | Rozhovor s producentem DayZ

Poslední srpnový víkend se nesl ve znamení herního festivalu PAX Prime 2015. Bohemia Interactive a její projekt DayZ zde měl silné zastoupení a také velmi nabitý program. Probíhaly streamy se známými osobnosti Twitch komunity, diskuze s fanoušky, rozdávala se originální Pipsi trička […]

Srp
21

Brian Hicks | RTX 2015 | Vyhlídky do budoucna

Příval novinek z konference RTX 2015 ještě nekončí! Komunita uživatelů Redditu zde měla možnost vyzpovídat Lead Producera Briana Hickse. Rozhovor se týkal především budocunosti hry, Brian načal obsáhlá témata jako jsou modování, engine, pokračování prací na DayZ po dosažení verze 1.0 […]

Čvn
18

Brian Hicks | E3 2015 | Singleplayer, Modding a BETA

Otázka | DayZ je velice dlouho v předběžném přístupu, téměř nejdéle ze všech her, které se vydaly touto cestou, čím to je? Brian | To je dobrá otázka…Právě jsme se dostali za hranici roku a půl vývoje a myslím si, že […]

Dub
22

Q&A s Eugenem Hartonem

Eugen Harton, jeden z předních vývojářů, podílející se na vývoji DayZ a komunikaci s komunitou, se nečekaně nechal na svém účtu sociální sítě Twiter vyzpovídat nadšenými fanoušky. Co vše z této diskuze vzešlo je shrnuto v bodech níže. Veliký zájem byl […]

Úno
04

Brian Hicks & Sacriel | PAX South | Rozhovor s producentem DayZ

Na letošním americkém herním festivalu PAX South, jež se nedávno konal v San Antoniu, byl vyzpovídán producent DayZ Standalone Brian Hicks a jeden z nejznámějších DayZ live-streamerů, vystupující pod přezdívkou Sacriel. Jejich nejzajímavější odpovědi a myšlenky jsou zachyceny v následujícím interview. Otázka […]