Bleskovky | DayZ Standalone (CZ/SK)

Lis
03

Update .61 z pohledu hráčů

Ahoj všichni! Poslední dobou to začalo vypadat, že se nám vydání 0.61 pomalu blíží. Jasně, nikdo neví, kdy to doopravdy vyjde, ale po několika testovacích dnech, kdy byl update vypuštěn mezi komunitu, to vypadá nadějně. Myslím, že mnoho z nás se […]

Čvc
06

Brian Hicks | RTX 2016 | Predátoři, zombie a 0.61

Creative Director Brian Hicks nedávno vystoupil na letošní herní konferenci  RTX, kde přednesl prezentaci na téma posledního updatu s pořadovým číslem 0.60 a blížící se aktualizace 0.61, jež sebou přinese umělou inteligenci predátorů, obměnu audio enginu a mnoho dalšího. Ve druhé […]

Kvě
11

Eventy na komunitních serverech

Jak už to u některých her bývá, komunita hráčů se pokouší semknout a vytvořit něco, co by každodenní zážitky ze hry ještě prohloubilo. Konkrétně mám na mysli pořádání zvláštních událostí, akcí (přesněji řečeno eventů), kterých se účastní stále více lidí. […]

Kvě
10

VIDEOHRY A PROBLÉM DVEŘÍ

“Takže co dělá herní vývojář? Jste umělcem? Vytváříte postavy a píšete jim příběh? Nebo jste snad programátor?” Tento příspěvek uveřejnila na svém blogu v dubnu 2014 vývojářka Ubisoftu Liz Englandová. Velice jednoduchým způsobem popisuje, jak probíhá vývoj her a co […]

Kvě
03

Ohlédnutí za PAX EAST 2016

Nedávno proběhla v Americkém Bostonu herní konference PAX EAST. DayZ zde mělo jako již tradičně také své zastoupení. Creative Director Brian Hicks, kterému zde byl věnován prostor spolu se streamery Mr. Blackout a Anthony představili, jaké novinky nás s příštím updatem čekají. […]

Dub
03

Jak šel čas s DayZ

DayZ má za sebou již dlouhou dobu vývoje a během toho času na komunitu vývojáři vychrlili spoustu nedokončených projektů a nápadů, na které si pravděpodobně už ani nevzpomínáte. Když vezmeme v potaz, že Alpha byla spuštěna před vánoci roku 2013, […]

Bře
26

Vývojářský deník 0.60 – Porovnání výkonu

V obsahu nejnovějšího videa, které bylo nahráno na vývojářský YouTube kanál se dozvíme jistě potěšující zprávy ohledně nového rendereru. Dnes se vývojáři nezaměřili na estetickou stránku, nýbrž na očekávaný nárůst výkonu, spojený s implementací nové technologie do hry. Více informací […]

Bře
24

Ovládání hráče a animační systém

Brian Hicks | Lead Producer Asi před týdnem jsem ve hře mluvil s jedním přeživším, kterého jsem potkal u Grishina a uvědomil jsem si, že on a plno ostatních hráčů přesně netuší, jak nový systém animací a ovládání hráče ovlivňují způsob […]

Bře
12

Vývojářský deník 0.60 – Centrální ekonomika a spawn předmětů

Vypadá to, že se vývojáři v poslední době snaží co nejvíce přiblížit čekajícím a zvědavým hráčům funkce nových systémů. V tomto překladu posledního vývojářského videa se dozvíte nové informace o centrální ekonomice připravené pro update 0.60, co od ní očekávat, jak […]