Brian Hicks | TwitchCon 2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Brian Hicks | TwitchCon 2015 | Vrtulníky, kontaminace a vousy
Zář
29

Brian Hicks | TwitchCon 2015 | Vrtulníky, kontaminace a vousy

Alko   2 komentáře   1 272 views  
(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Jak již tomu je na obrazovkách Twitche v rozhovorech o DayZ zvykem, Soma a Brian Hicks, dva dávní přátelé, se v rámci TwitchConu znovu sešli, a při té příležitosti jsme se mohli zase dozvědět něco více o připravovaných novinkách.

Otázka | Ahoj, zdraví Vás Soma, ano zase já…dnes se tu ale budeme bavit o něčem mnohem lepším než o mě a to o hře, kterou miluji, o DayZ. Briane, DayZ je na Twitchi stále populární, lidé ho mají rádi…jak je to možné?

Brian | Představuji si, že zůstane i nadále tak populární, především díky emocím, které vyvolává a díky příběhům, kdy je jedno co děláte. Můžete pobíhat po pobřeží v růžových šatičkách s hasicím přístrojem jako Lyrik nebo být součástí bláznivých dobrodružství na severu jako Mr. Blackout.

Otázka | DayZ už tu s námi nějakou chvíli je, blíží se nyní k betě?

Brian | Jasně, je to náš cíl a chceme ho dosáhnout ještě tento rok, možná ji vypustíme už za měsíc za dva.

Otázka | Aaa budou s tím spojené i nějaké nové věci a funkce?

Brian | Vlastně ano, pojďme se podívat na první obrázek.

DayZ_Brian_Hicks_TwitchCon_2015_vrtulníky_vousy_a_kontaminace_02

Koncept zamořené vojenské základny

O myšlence vytvořit kontaminované oblasti už nějakou chvíli mluvíme. To co vidíte na obrázku, je koncept oblasti v nejsevernějším cípu Chernarusi zvané Tisy. Nápad, který představuje tato instalace je jednoduchý.  Máme plynové masky, ale není žádný důvod je nosit. Mysleli jsme, že by bylo zajímavé přiřadit jim funkci, opodstatnit jejich nošení a přidat do hry vysoce rizikové oblasti. Tisy jsou první ukázkou. Pokud to bude fungovat, rozšíříme zamořené oblasti také do velkých měst.

Na obrázku vidíte spoustu mrtvých infikovaných těl, a i když víme, že hráči jsou v DayZ oproti nemoci imunní, tak to neznamená, že pobíhat kolem masových hrobů je zdravé. Takže abyste mohli bezpečně vstoupit do takové oblasti pro získání cenných věcí, budete potřebovat Vaší plynovou masku.

Otázka | Vidím tam jedno auto ale taky létající stroj…možná bys to mohl trochu…

Brian | Ano, přejděme nyní k druhé ukázce.

DayZ_Brian_Hicks_TwitchCon_2015_vrtulníky_vousy_a_kontaminace_01

Koncept vrtulníku Little Bird

Tady vidíte, na čem budeme děla náš „pilotní program“ pro vzdušnou přepravu. Pokud jste hráli Armu 2, Little Bird zde byl populárním dopravním prostředkem, jeho různě upravené modely byly k vidění všude možně po základnách. Projekt jsme začali se základem od Take on Helicopters, protože naneštěstí technologie z Army neodpovídala vizuální kvalitě, kterou jsme si představovali ve Standalone uvést (kvalita textur a modelů). Chtěli jsme prostě pozvednout laťku. Modely z Take on Helicopters byly ale příliš High poly, tak jsme se museli pustit do přetexturování. Poté to už bude záležitost zapojení fyziky a simulace. A teď se pojďme podívat na video:

Je to zatím velice raná verze, dokonce jsme ani nestihli naanimovat zadní rotor. Ovládání by nemělo být tak složité jako v Take on Helicopters, řekněme, že by tu mohla být jakási zlatá střední cesta. Letecká doprava nám také pomůže dát opravdový význam přepracovanému severovýchodnímu letišti, mohou se zde třeba nacházet díly k opravě apod.

Otázka | Když jsem prvně hrál DayZ, což bylo shodou okolností s tebou a několika dalšími přáteli, jeden z nejintenzivnějších zážitků byl, když nad námi poprvé přeletěl vrtulník. Museli jsme se ukrýt v křoví, protože nad námi létali v kruzích a hledali nás. Měli tam M60tky a mohli nás s nimi klidně zabít. Helikoptéry navíc byly velmi vzácné, tak 1-2 na mapě a když jste ji zaslechli, tak to ve Vás vyvolávalo strach.

Brian | Jo, lidé se mě občas ptají co je pro mě největším zadostiučiněním v DayZ a já jim pošlu odkaz na záznam ze tvého streamu, kde jsme v noci společně sestřelili tu helikoptéru.

Otázka | Vidíš a právě proto jsou tak super, rád vidím, že se vrtulníky vracejí do DayZ.

A taky kontaminace. Když teda nakráčím do kontaminované oblasti bez plynové masky, tak mě to rovnou zabije nebo…?

Brian | Ne ne, tvůj charakter se nakazí nemocí, která se pomalu začne projevovat a možná, možná bude neléčitelná. Šance nakazit se asi nebude úplně stoprocentní, takže jasně, dostaňte se tam, rychle opravte tu helikoptéru odstavenou na heliportu a zmizte ale…Vaše postava by to taky nemusela dost dobře zvládnout.

Když už mluvíme o postavách, máme tu další ukázku:

DayZ_Brian_Hicks_TwitchCon_2015_vrtulníky_vousy_a_kontaminace_03

Koncept viditelného stárnutí postavy

Před nějakou dobou jsem na RTX 2015 mluvil o soft skills, jedné z možností vývoje Vašeho charakteru. Další možností, jak dovolit hráčům rozvíjet svojí postavu je růst vousů. Důvodem, proč jsme s tím nepřišli dříve je, že jakmile něco takového provedeme, chceme si být jistí funkčností jak pro mužský, tak pro ženský charakter, kterému vousy samozřejmě nerostou. Kromě vousů zde bude ještě znečištění obličeje, ale obě tyto změny vzhledu bude možné upravit (oholit se a umýt). Stárnutí charakteru sebou ovšem přinese i další projevy a těmi jsou jizvy. Těch už se nezbavíte. Chceme, aby se jizvy na obličeji objevily po prožití závažného traumatu.

Otázka | Takže řekněme, že když tě někdo zasáhne nožem do obličeje, objeví se na něm jizva?

Brian | Ideálně ano.

Otázka | A co Rocket (Dean Hall)? Bude mít jeho obličej také vousy?

Brian | To by bylo strašné. Nebude, Deanův model obličeje byl odebrán, protože má moc velký nos. Stane se z něj ale „Rocket zombie“.

Otázka | Wow, to je úžasné, „Rocket the Zombie“!  No, jen tak asi hrát nepřestanu, zvlášť když jsou teď ve hře vrtulníky. Díky že jsi nás navštívil Briane a dal nám o všem vědět.

About Alko

Šéfredaktor, koordinace a usměrnění redaktorů. Finální realizace a korekce konceptových článků.

2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Twitter

Facebook

GoPay