Nový systém inventáře | DayZ Standalone (CZ/SK)

Nový systém inventáře
Čvc
15

Nový systém inventáře

MartinGCZ   18 komentářů   7 404 views  
(6 votes, average: 4,83 out of 5)
Loading...

Zdravím přátelé,

jelikož se nový inventář dostal ven mnohem dříve, než jsem chtěl (ale bylo to nezbytné k otestování technologie), cítím povinnost vám ukázat, kam vlastně směřujeme. Varování: žádný grafický designér se konceptu zatím ani nedotkl a jako vždy, jde o rozpracovanou verzi, která se na konci může výrazně lišit od té stávající.

Doufám, že vám tato maketa pomůže utvořit představu o tom, kam míří vývoj a rozproudí plodnou diskuzi.

DayZ_novy_system_inventare_01

POZNÁMKA: Ano, to, že se nemůžete pohybovat s otevřeným inventářem, je chyba prozatímní verze.

Diskuze na oficiálním fóru:

Otázka | Co se stalo s tímto nápadem?

ARTIC_DayZ_novy_system_inventare_02

iantomasik | Vzhledem k tomu, že byl bídně přijat, cítili jsme, že by se nový inventář neměl až tolik lišit od toho původního. Stále si myslím, že tento model řeší mnoho věcí daleko logičtější cestou, ale nenašel jsem uspokojivé řešení pro okna “okolí”. Tento koncept by se popřípadě mohl objevit v konzolové verzi, kde je horizontální uspořádání mnohem častější, ale na to je teď příliš brzy.

Otázka | 1) Nelíbí se mi ty prázdné sloty, ukazující věci, které nemáte. Nechci vidět, že na tváři mohu mít masku, není mi 7. Chápu kam maska patří. Chápu, že když na sobě rukavice nemám, mohu si je nasadit. Neukazujte mi všechny části těla pro které nemám příslušenství.

2) Dobrý bože, prosím řekněte mi, že máme možnost uspořádat inventáře oblečení podle toho, co budeme nejčastěji používat. Nechte mě dát kalhoty nad tričko, nad vestu nebo nad batoh. Nikdy nenosím hodnotné věci v tričku nebo ve vestě, takže mi nechte inventáře kalhot a batohu nahoře, pro snadný přístup k nim. Nepoužívejte systém jako je tento, který vše co vezmu přiřadí do dalšího slotu a já nemohu měnit pořadí.

3) Pokud říkáte, že pohyb s otevřeným inventářem je chyba, přebíjení v přestřelkách bude ještě horší, než je teď. A už teď je to dost neohrabané. Musíte se zastavit, otevřít inventář, najít munici, přetáhnout na zbraň, poté zvolit nabití, což není realistické. Celé to působí těžkopádně a neohrabaně. Výsledkem bude to, že lidé s nalezenými zásobníky budou v ještě větší výhodě a zbraně, které se nabíjejí ručně, se stanou ještě méně účinné.

4) Doufám, že pole okolí se otevřou automaticky a já nebudu muset klikat na “+”, abych viděl co je v mrtvole nebo na polici.

5) Toto je doslova nejhorší nápad vizualizace příslušenství zbraní, jaké jsem kdy viděl. Ikona zbraně je na pravé straně…ale ikony příslušenství jsou na levé. Proč kulky nemají své vlastní místo, když jsou bezpochyby nejčastěji manipulovanou “přílohou” zbraně? Proč jsou zde u zbraně znovu šedé ikony, které naznačují, že zbraň může mít jenom určité množství příslušenství?

Aktuální systém vypadá lépe. Když ale vidím koncepty UI, které vytvářejí fanoušci a které vypadají mnohem líp než to, co mi tady ukazujete, říkám si, že tohle může být ten pravý čas, abyste některý z těch nápadů vzali a přidali svá vlastní vylepšení..

iantomasik | 1) Umělé sloty jsou tam proto, abychom příslušenství zafixovali na jejich správnou pozici, můžete si tak zapamatovali kam kliknout, pro přístup ke specifickému gearu.

2) Ano, cílem je umožnit vám seřadit jednotlivé části inventáře podle vás. Aktuální stav inventáře je teprve prvním krokem k tomuto cíli.

3) Já tvrdím opak.

4) Sloty okolí se budou otevírat standartně. Navíc si inventář bude pamatovat, jaké panely jste minimalizovali. Takže např. pokud budete chtít získat více prostoru vertikálně, můžete minimalizovat panel inventáře:

ARTIC_DayZ_novy_system_inventare_03

5) Souhlasím, že příslušenství by nemělo být zobrazeno tímto způsobem. Záměrem bylo nedělat nadále rozdíl mezi příslušenstvím ke zbrani a nákladem, takže můžete plánovat, kolik slotů položka zabírá a jednodušeji se rozhodnout, kdy ji připnete ke zbrani a kdy ji zahodíte. Nabíjení zbraně bude provedeno pouhým přetažením kulek kamkoliv na panel rukou, takže nebude tolik vadit, kde bude vlastně umístěna. Ale nejsi první, kdo požadoval aby položka v ruce vypadala dominantněji a měla příslušenství v pevném pořadí, takže to s největší pravděpodobností změníme.

Jenom mezi námi…Je zdvořilé a moudřejší se nejdříve zeptat, než začneš soudit něčí práci. Projevuješ tady svoje předpoklady. Vypadá to hrubě a zbytečně mění diskuzi v hádku…

Otázka | Hodnocení prozatimní verze UI inventáře na experimentální větvi 0.58: Podle mě jsou ikony malé, hraji na svém notebooku a nevidím, jaká položka leží na zemi. Také mi chybí statusy stavů postavy.

iantomasik | Mysleli jsme, že by štítky stavů mohly být umístěny v blízkosti částí těla, ke kterému se váží. Nicméně vy to nemuselo správně fungovat při zoomování a otáčení postavy, což je potřeba ještě ověřit.

ARTIC_DayZ_novy_system_inventare_04

Velikost ikon v experemientalu 0.58 není konečná. Cílem je mít ikony větší. V ideálním případě bude velikost ikon volitelná v nastavení.

Otázka | Vypadá to skvěle! Ale, kde je schovaní vesta, pod pláštěnkou? Nebo je to jen koncept, který má ukázat, kde bude vesta v tabulce hráčského inventáře?

Vypadá to, jako by jste přiblížili, či ořízli obrázek modelu hráče nebo snad zvětšili velikost makety charakteru v nabídce inventáře. Rád bych viděl model postavy v obrazovce inventáře o něco větší, podobně jako zde. Také se mi líbí, jak postava vystupuje do popředí levého panelu a ztrácí se v pozadí pravého. Způsobuje to dojem, že charakter jakoby více vystupuje, To je ideální pro hráče, hrající z pohledu první osoby, kteří neuvidí model postavy tak často. Ikony položek také vypadají velice hezky.

iantomasik | Je to jen přehled, vesta by se měla objevit na postavě. Jak řekl Peter na Trellu, budete moci libovolně přibližovat a otáčet s postavou.

Otázka |1) Je v plánu mít okna pohyblivá? A kontejnery pohyblivé uvnitř oken? Kdybych mohl, přesunul bych panel postavy více doleva pro lepší náhled.

2) Jak je to s přibližováním/oddalováním postavy? Postava by se mohla s oddálením posunout dolů, což by vám mohlo vylepšit výhled.

3) Jak to bude s postojem postavy v reálném čase?

4) Jak to bude s předměty v kontejnerech, které díky gravitaci padají dolů? Kdyby to fungovalo, ušetřili bychom mnoho času s přesným umisťováním.

5) Sloty by měly odpovídat kontejneru (a jeho logickému rozdělení). Neprůstřelné vesty by měly mít oddělené vertikální sloty 2×1 a džíny oddělené sloty po 1×1 (už by tak do nich nešlo uložit například pilku na železo apod.).

iantomasik | 1) Panely nebudou pohyblivé, ovšem budete je moci minimalizovat a možná i uspořádat jednotlivé kontejnery v panelu.

2) Ano

3) Rozhodně nebude pracovat s nakláněním nebo změnou postoje. Nicméně uvidíte předmět, který drží v ruce.

4) Zajímavý nápad, ale pravděpodobně neproveditelný.

5) Toto jsme opravdu chtěli. Ale nalijme si čistého vína, prostor v inventáři už je takhle značně limitovaný a toto jen přidá další překážku, která vás donutí strávit zbytečně hodně času žonglováním s předměty v inventáři mezi rukama, zemí a tělem. Ale stále to může být použito pro vesty a další specifické položky.

Zdroj: dayz official forum

About MartinGCZ

Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

18 komentářů

  • Feroo
    Čvc 15, 2015 @ 13:29 pm

    Už jsem tady byl nařčen, že pořád jenom prudím. Asi je tento celkem hezký web dělaný jenom pro pochvaly, proto sem chodí tak málo lidí. 🙂
    A zase si přisadím:
    Strašně jsem zvědavý jak tohle všechno chtějí zprovoznit na konzolích. To se fakt těším.
    Pro mně to vypadá že designéři se neumí řídit vlastní hlavou a dělají jenom guláš z toho, co si přečtou na sociálních sítích. Řekl bych že brouzdání po netu zabírá asi 90% jejich pracovního času. Ale uvedu příklad:
    Nevím jak vy, ale mně celý ten systém nutnosti klikání skrz každou píčovinu přijde absurdní. Dopadne to tak, že když budu potřebovat překročit kámen, bude na to klávesová zkratka ??? Když střílím a vyprázdním zásobník. Pokud chci naplnit zásobník a mám v batohu náboje, proč to komplikovat? Proč to postava neudělá automaticky?

    Odpovědět
    • MartinGCZ
      Čvc 15, 2015 @ 15:51 pm

      Ahoj, díky za názor. Každopádně na něj máš názor a nikdo tu netvrdí, že chceme chválit vývojáře. Ani s nimi nemáme oficiálně nic společného. Nicméně s tvím tvrzením úplně nesouhlasím. To, že mají kontakt s komunitou a chtějí určitou zpětnou vazbu je snad dobře, ne? BI je malé studio, proto vývoj tak velké hry zabere hodně času. Spoustu změn které nastanou ani nezaznamenáme, ale věř, že v jednom updatu je spousta práce. Také chtějí, aby hra byla náročná a realistická. Není realistické, aby postava automaticky přebíjela. Musíš sáhnout do kapsy nebo do báglu a munici vytáhnout. Tohle všechno ale bude Bohemka postupně dodělávat a zdokonalovat. Jsme na verzi 0.57. Vývoj je těsně za půlkou a Alfa Early Access umožňuje získat peníze, ale hlavně spoustu testerů. Tak ať se daří 🙂

      Odpovědět
      • Feroo
        Čvc 15, 2015 @ 17:46 pm

        Není realistické aby postava automaticky přebíjela ?
        A jak to děláš v reálu ty ? Vydá ti někdo hlasitý pokyn „teď sáhni do baťohu, nebo kapsy pro zásobník?“
        🙂
        V reálu to taky děláš automaticky. Střílíš a najednou cvak, máš prázdný zásobník. Pokud víš, že máš někde zásobník další a nebo náboje, automaticky uděláš co je potřeba. Tak proč jako té postavě musím složitě naklikat celou proceduru ?
        Jako nic ve zlým, já tleskám že DayZ se snaží tvářit simulačně. Ale podle mně dojede na to, že si plete simulaci s buzerací.

        Odpovědět
        • Klepatko
          Čvc 15, 2015 @ 18:45 pm

          V reálu bys musel sundat batoh ze zad a hrabat v něm pro munici. To se ti nepovede ani za chůze ani za běhu ). Nevím jestli jsi někdy vůbec z něčeho střílel a nebo něco zkoušel nabíjet v reálu. Asi nechtějí aby z toho byla jen střílečka.
          Podle mě co je po kapsách a v bundě by mohlo být přístupné za chůze a to ,co je tam kde člověk nedosahne jen když se zastaví. Aspoň by to spoustu lidí donutilo víc přemýšlet.

          Odpovědět
        • U2k
          Zář 15, 2015 @ 15:43 pm

          Tobě se snad v reálu po dostřílení zásobníku najednou objeví náboje v ruce? Musíš pro ně sáhnout do batohu nebo do kapsy, vzít je do ruky (ve hře ruku nahrazuje kurzor), a teprve potom můžeš nabíjet. Mně se to zdá logické.

          Odpovědět
    • Alko
      Čvc 15, 2015 @ 22:21 pm

      Mohu tě ujistit, že naším cílem rozhodně není nijak překrucovat realitu a za každou cenu chválit práci vývojářů. Naším cílem je poskytnou všechny možné informace o hře a jejím vývoji. Máme tu rubriku povídek, herních návodů, novinek (kde se jedná především o překlady slov vývojářů)…ale nikde nenavádíme ostatní, aby ignorovali nedostatky hry, či se nesnažíme měnit jejich názor. Snažíme se přinášet informace, tak jak jsou podávané a názor, jaký si po jejich přečtení vytvoříte, je pouze Váš, ten Vám nikdo nevnucuje ani nebere. Pokud si po přečtení článku o konceptu nového inventáře usmyslíte, že se vám tento směr vývoje nelíbí, budiž, já si to myslím také. Ale i přes to, nabídnu stejnou možnost i druhým a těm se zase může daný směr líbit, nebo budou nesouhlasit v jiných bodech…a o to tady jde. Jde o diskuzi, diskuzi, která může právě v těchto chvílích ovlivnit vývoj tak zásadního herního systému, jakým je inventář. Tato hra je ve vývoji a my všichni máme možnost přispět svým názorem. Vždyť by ani nebylo žádoucí chválit práci, která ještě ani není hotová a obsahuje jistě mnoho chyb 🙂

      Odpovědět
    • TomisekCZ
      Čvc 16, 2015 @ 3:14 am

      Prostě a jednoduše. Čím bude hra v čemkoli složitější, ať je to machinace s inventářem nebo třeba crafting systém, tím bude jenom lepší. Ta hratelnost se daleko zvýší, hráči budou nuceni u toho trošku přemýšlet a vůbec tu hru „hrát“ . Třeba možnost, že by hráči mohli vytvořit opevněné vesnice, které by byly společným úsilím, kde by při tom samozřejmě vznikla nějaká hierarchie a samotáři tam sehnali určité věci, které sami jen tak neseženou nebo prostě nepoberou.
      Nebo jednodušší záležitosti s inventářem, typu vytvoření dlahy z klacků a hadru. Nemůžu to vytvořit když to mám umístěné v batohu ale dát to hezky do rukou.

      Odpovědět
  • Badysak
    Čvc 15, 2015 @ 20:22 pm

    Moje řeč Klepatko.

    Odpovědět
  • TomisekCZ
    Čvc 16, 2015 @ 2:41 am

    Feroo….tak tě zase nařknu z toho, že pořád prudíš. TOHLE NENÍ BATTLEFIELD. Takže NE, není realistické automatické přebíjení. Dokonce i když ráno vstaneš a jdeš „automaticky“ na záchod, protože se potřebuješ vycikat je soubor příkazů z orgánu mozku a z mozku tvému tělu, ať to jde udělat. Trošku se vžij do té postavičky drahý. Mě se osobně líbí ta jednoduchá složitost, že pokud chci mít plný zásobník tak já ,jako ta postava, ho musím naplnit nábojema. Mě by se i líbila animace pro plnění toho zásobníku těma nábojema. Dokonce i to, že pokud to chci udělat tak zásobník musím mít v kolonce „Hands“. A složité přebíjení??? Já když jsem na vojně přebíjel zbraň, tak jsem musel prázdný zásobník schovat do kapsy(to ve hře nemáš ) sáhnout do kapsy pro nový ( ve hře otevřeš inventář) a zbraň nabít ( ve hře přesuneš zásobník na zbraň, kde bych ale v tomhle momentu dal pryč nabídku přebití či výměny…. jasně, že to chci přebít) Jo a nedej bože, že si ten prázdný zásobník hodil na zem!!!!! To si teprve viděl rozdíl mezi simulací a buzerací:-D
    Jsi osočován z pruzení proto, že tvé příspěvky plné arogance a opovržení jsou jednoduché a neobjektivní. Pleteš si jablka s hruškami. Štve tě, jakým hra jde směrem??? Tak se na nějaké DayZ vys.. a běž hrát ARK, který si tu nedávno tak vychvaloval, kde si můžeš ochočit a osedlat dinosaura nebo jít proti T-Rexovi s lukem a šípem, což je samozřejmě, hrozně realistické. Good night
    Dále, což už bude vyjádření ke článku, mě osobně učily, že když potřebuji v boji přebít zbraň tak si mám najít kryt, jelikož jsem v tom momentu ve stavu nebojeschopnosti, tedy snadný cíl. Což vede k tomu, že je opravdu blbost, když běžím s plnou polní (ve hře je to full gear) tak u toho mám přebíjet. Člověk se při tom opravdu zastaví aby přebil. Chtěl bych opravdu vidět ty lidi co tvrdí, že je nerealistické a blbost, že nemůžou mít otevřený inventář a běhat u toho, jak v plné polní běhají se zbraní v ruce, a ještě do toho šmátrají v kapsách. Natočil bych si to a pouštěl známým jelikož by to byla fakt sranda. Fajn dá se říci i to, že co když mám jen školní tašku, kalhoty a mikinu, musí to být taky??? Však to už můžu běhat a šmátrat po kapsách. Ve hře už je ale označení váhy předmětu, tak už jen záleží na vývojářích jestli si s tím pohrají či ne. A přikláním se i k nápadu vývojářů, že pokud by chtěl hráč vytáhnout něco z batohu, musel by ho sundat ze zad. Takže pěkně zvláštní klávesová zkratka a animace

    Odpovědět
    • lukas
      Čvc 20, 2015 @ 21:56 pm

      Mam fakt radost, ze je tu par lidi co se dokazou zamyslet a ne jen fnukat. A vam vsem ostatnim: Lepsi uz to nebude, vykaslete se na dayZ ;P

      Odpovědět
  • Feroo
    Čvc 24, 2015 @ 9:05 am

    Všem milovníkům klikání:
    Když jde v reálu o kejhák, jenom blbec by si nechával náboje a zásobníky v batohu. Zásobník dám do kapsy, nebo alespoň zasunu za opasek, za kalhoty. Když nemám víc zásobníků, tak si náboje alespoň nasypu do kapes. Umožňuje to tento váš „úžasný simulátor“ ?
    Už vidím jak budou konzolový hráči s gamepadem vytahovat náboje z batohu, páskovat zásobníky a přebíjet. To se fakt pobavím. Nebo to pro ně bude jednodušší tak jak to dělají jinde? To ale pak budete řvát „Jaká to nespravedlnost !“.
    Jste směšní i s tou vaší touhou pro klikající simulaci. Vymodlete si na Twitteru i to kliknutí pro močení, když nekliknete, praskne vám močák. Taky by to chtělo kliknout pro kadění i vytření prdele. Což takhle klikat, aby postava vůbec dýchala?
    A propo, já z toho střílečku udělat nechci. Už jí z toho udělali vývojáři. Narvali tam nesmyslně tolik zbraní a ještě další plánují, že se z toho střílečka už dávno stala. Budou vrtulníky, budou i tanky? Nebude lepší rovnou přetáhnout celý arzenál z Arma3 ? Vždyť hráči po tom na sítích volají. A vývojáři jim naslouchají. Tak ať to tam je ! Že tím hra vlastně ztratí původní smysl? Ale vždyť ten už dávno ztratila.

    Odpovědět
    • MartinGCZ
      Čvc 24, 2015 @ 10:58 am

      Ahoj, díky za názor. Každopádně hned v několika bodech s tebou zkrátka nemůžu souhlasit. DayZ jsi nazval klikacím simulátorem. Vývojáři se snaží, aby hra byla realistická. Jestli hru vůbec hraješ, i když vlastně když to čtu, přijde mi, že asi ne. Hra nabízí výměnu zásobníků ve zbrani stistem jediného tlačítka. Zajímalo by mě rovněž, jestli jsi někdy nabíjel zbraň. Pokud ano, věděl bys, že nastrkat náboje do zásobníku není úplně jednoduché. Máš pravdu, že náboje by do batohu strčil málokdo, ale hra ti přeci umožňuje věci umistit i do jiného kontejneru dle libosti. A nakonec bych tě rád upozornil, že hra je stále ve vývoji. Tím pádem se mechaniky ještě s největší pravděpodobností změní. To, že vývojáři přinášejí nové zbraně je asi dobře, s ohledem na to, že ti rovněž umožňují výrobu improvizovaných nástrojů, budování kempů, řízení vozidel a mnoho dalších možností.

      PS: Myslím, že klikání pro nadechnutí a vydechnutí neplánují.

      Odpovědět
      • Feroo
        Čvc 24, 2015 @ 17:55 pm

        Jsem si jist, že se zbraní v ruce mám naběháno a nastříleno mnohem víc než ty. A páskoval jsem zásobníky i do vz.58. Jednotlivě i rovnou z lišty.
        K té snaze o realizmus řeknu příklad z reálu. Pálíte po sobě a vystřílíš zásobník. Pokud je mezi vámi dostatečná vzdálenost, máš šanci se krýt, nacpat tam pár nábojů, které vytáhneš z kapsy a pokud se proti tobě v ten moment soupeř vyřítí nekrytý, tak ho sundáš.
        Jak to vypadá v našem klikacím simulátoru?
        Než se schováš, než se proklikáš přes inventář, zatím na tebe soupeř vyběhne a klidně tě umlátí sekerou. Postavičky tam sprintují jak Speedy Gonzales s raketovým motorem v prdeli, protože jinak by hráči asi řvali, že je to moc pomalý, kdyby byl pohyb realistický.
        Tak jak to je? Někde zdržení pro realizmus a někde zase ne ? Pokud to má fungovat, musí tam být především vyváženost.

        Odpovědět
  • Klepatko
    Čvc 26, 2015 @ 11:25 am

    Feroo: ano vtomhle máš pravdu,ale jde v inventáři vyndat zásobník,nasypat tam náboje a následně nabít zbraň. Cca 20-30 sekund když víš kde comáš.To je myslím si že až dost krátká doba na ruční nabití zásobníku.
    Co se týká rychlosti postav….ano máš pravdu,postavy jsou na tolik rychlé že při blízkém přebíhání je těžké ji trefit a má šanci i někdo se sekyrou.Hlavně za to může to,že se s puškami dá pouze střílet a jsi v nevýhodě při boji z blízka.
    A ohledně toho vyřítění se a nekrytí se ……..to je podle mě další velká chyba třetího pohledu.Ale to je zase ústupek dětem hrajícím tuto hru. V HCmodu to nikdo neudělá…protože většinou ani netuší odkud nebo co se vlastně děje.

    Odpovědět
    • Feroo
      Čvc 26, 2015 @ 12:12 pm

      No vidíš a v reálu, pokud nejsi pako, umíš vytáhnout zásobník, nacpat do něj 5 nábojů z kapsy, zase ho zastrčit a natáhnout závěr za 10 vteřin. Pokud jsi dřevo, bude to trvat déle, ale určitě ne tak dlouho jak v DayZ.
      Zkrátka DayZ je strašně nevyvážený, je to virtuální realita na kterou se sice dá zvyknout, akceptovat fakt že boj na blízko je střelnou zbraní absolutně nereálný. Jenomže má v takovém případě vůbec smysl mluvit o nějaké simulaci a bazírovat na něčem, co tu vyváženost ještě více rozmrdává a to zase ve jménu nějaké simulace?
      Já bych čekal, že postava bude mít možnost držet zásobníky i náboje jakože po kapsách a pokud hráč tak učiní, postava po vystřílení zásobníku provede automaticky reload. A to takovou rychlostí, která bude odpovídat nerealisticky zrychlenému pohybu.

      Odpovědět
      • MartinGCZ
        Čvc 26, 2015 @ 12:26 pm

        Souhlasím s tím, že pohyb je hodně zrychlený. To se však celkem jistě zase změní. Mapa je veliká a vývojáři pravděpodobně chtěli, aby byl pohyb po ní jednodušší. Ted s příchodem vozidel a s budoucí implementací staminy by se možná celý system pohybu mohl změnit. Nicméně nablizko se zbraní nemáš šanci.

        Odpovědět
        • Feroo
          Čvc 27, 2015 @ 8:55 am

          Zrychlený pohyb se nezmění ani po doplnění vozidel, alespoň o tom úspěšně pochybuji. Hráči jsou z her zvyklí, že všechno to kmitá jak na steroidech. Dokonce i v Armě, která se snažila o simulaci si to zrychlení vyřvali, sice ne tak markantní, ale je tam.
          Já bych rád realistický pohyb, ale patřím do menšiny, nemáme šanci. Reálně mě uspokojí i to, pokud nový animační systém, o kterém je nějak ticho po pěšině, přinese alespoň lepší kontinuitu pohybu. Že i ty starty, otáčení a zastavení nebudou tak roboticky ostré, bude možné při míření lépe ten pohyb sledovat i předvídat.

          Odpovědět
      • Klepatko
        Čvc 26, 2015 @ 13:12 pm

        V tom případě ano,ale pokud by ti došly nabité zásobníky,tak by to chtělo animaci přebíjení prázdných zásobníků a s tím i spojený časový úsek.Ano jsem pro …když budou náboje volně ložené po kapsách,tak nějaký příkaz aby sedobily zásobníky automaticky?…….s tím že samozřejmě ne za chůze a sprintu a s otevřeným inventářem. Jinak i nabíjení bez zásobníku je hodně chaotické…když se jedná pouze o jeden náboj tak klikání po inventáři je nesmysl.Jeden výstřel,animace vložení náboje,další výstřel……pokud jsou náboje po kapsách.

        Odpovědět

Twitter

GoPay