Forum Feedback | 07-06-2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Forum Feedback 07-06-2015
Čvn
08

Forum Feedback 07-06-2015

Alko   3 komentáře   1 349 views  
(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
ART | O Zbraních

Otázka | Bude možné osadit UMP 45 vícero druhy příslušenství? Na předpažbí má totiž RIS lištu, takže teoreticky by jsme na ní mohli přidělat taktickou svítilnu nebo dokonce ATLAS bipod (i když bipod na samopalu bude mít pravděpodobně jen sporadické využití).

Scubaman3D | Ano, na UMP45 budete eventuélně moci přimontovat všechno možné příslušenství, které je kompatibilní s picatinny lištou.

Otázka | Jak je to s kopím? Myslím si, že je to velice dobrá zbraň pro zombie apokalypsu, podobně jako jasanová větev, jen vylepšená o hrot a s větším dosahem.

Scubaman3D | Model už je hotový, takže by se mohlo ve hře brzo objevit. Výroba bude nejspíše v základu z jasanové větve, poté můžeme zvážit využití předmětů jako košťat apod.

Otázka | Přemýšlíte o přidání více vyrobitelných pastí (a nejen na zvěř)? Mluvím třeba o tom, že by jsme mohli použitím lopaty vykopat jámu a nastražit v ní pár naostřených větví.

Scubaman3D | Zajímavý nápad, ale to je spíše otázka pro designérský tým, zda přidají takovou funkci.

ART | PROSTŘEDÍ

Otázka | Bylo by možné podobným způsobem jako silnice (nebo alespoň prostým odebráním trávy a za pomoci odlišné textury povrchu) vytvořit stezky? Ze satelitního snímku jsou tyto cestičky zřetelně vidět, ale ze země je už téměř nerozpoznáte.

DayZ_Forum_feedback_07_06_2015_01

Scubaman3D | Máme podobný úkol na našem wishlistu. Myšlenka je taková, že budou vytvořeny turistické stezky, které povedou po různých částech Cheranrusi. Společně se stezkami zde budou informační tabule s mapkou a ukazateli “nacházíte se zde”. Ovšem je to poměrně náročný úkol jak pro umělecký tým, tak pro tým zabývající se prostředím. Také priorita tohto úkolu je v současné době poměrně nízká, takže uvidíme, jestli se do toho kluci pustí.

Otázka | Plánujete vylepšit okolní prostředí o drobné rekvizity jako jsou například mraveniště, pavučiny, včelí úly, vosí hnízda atd? A co třeba více drobných estetických vylepšení ve městech, nebo různé ohořelé/vypálené oblasti? Existují konkrétní plány na obohacení prostředí takovými detaily, nebo je to prostě moc přitažené za vlasy?

Scubaman3D | Ani ne, ale zatím nejsme žádání o vytváření takových předmětů. Možná až budou hotové všechny položky s vyšší prioritou a my budeme chtít okolí pořádně “zaneřádit”. Ovšem nejsem jistý, zda to má v tomto bodu hry cenu.

Otázka | Uvažujete o předělání určitých statických objektů na dynamické? Například krabice, stoly, desky….nebo to je pro server už příliš náročné na řízení?

Scubaman3D | Ano, pravěpodobně to bude možné, designéři by se tím měli zabývat.

Otázka | Myslíte také na předělání nebo renovaci paneláků? Dle mého by bylo mnohem zajímavější a mnohem méně náročnější, kdyby tyto budovy měly pouze pár (třeba jen tři) přístupných pater. Současné paneláky jsou náročné na orientaci, loot se v nich spawnuje často bugnutý skrze podlahu a myslím si, že se jim lidé spíše vyhýbají, zatímco by to mohli být velice zajímavé oblasti na mapě.

Scubaman3D | To je pravda, většina lidí se s jejich návštěvou neobtežuje. Spolu se Senchim je chceme nahradit něčím rozumnějším ovšem….jak velmi často říkám…prozatím to není naší prioritou. Umělecký tým se převážně zaměřuje na vozidla, zvířata, zombie, postavy, zbraně a různé předměty pro vylepšení prostředí. Pravděpodobně se nepustíme do aktivních prací na nových budovách dokud nezpřístupníme ty, které jsou prozatím uzavřené, a to bude trvat měsíce.

ANIMACE | NOVÉ ANIMACE A FUNKCE

Otázka | Moc se mi líbila animace sundavání batohu ze zad (aby jste se do něj mohli podívat) ve hře ze Zombie U. Existuje šance, že by se mohla podobná animace objevit v DayZ?

VictorKane | Ano. Rád bych viděl tuto animaci ve hře.

Otázka | Bude ve hře animace pro překonávání překážek do úrovně hrudi, jako jsou například nástupiště atd? Třeba něco na způsob vyzdvihnutí se rukama nahoru?

VictorKane | Doufám že ano.

Otázka | Jakmile schovám zbraň do batohu nebo si jí hodím na rameno, vrátí se ruce charakteru do pozice se zatnutými pěstmi. Šlo by to provést tak, aby po dokončení animace schovávání zbraně byly ruce u těla? Nedává mi to nějak smysl.

VictorKane | Existují určité limitace při přechodu animací z jedné do druhé. S příchodem nového animačního systému, na kterém v současnosti pracujeme, bychom se měli tohoto problému zbavit.

Otázka | Nedávno jsem si zase jednou ve hře zlomil nohy a napadlo mě, jak by bylo fajn, kdyby o vašem současném stavu vypovídali jen animace, na rozdíl od systémových zpráv. Plánujete vytvářet takové animace, když budou do hry přidány nemoci a stamina?

VictorKane | Ano. Stamina s nemocemi se ve hře objeví. Nemocné postavy pak uvidíte a poznáte – budou mít odlišné animace.

Zdroj: DAYZ OFFICIAL FORUM

About Alko

Šéfredaktor, koordinace a usměrnění redaktorů. Finální realizace a korekce konceptových článků.

3 komentáře

  • U2k
    Čvn 10, 2015 @ 12:13 pm

    Moc pozitivní čtení co se týče toho nového animačního systému a animací.

    Odpovědět
  • Čvn 30, 2015 @ 10:33 am

    dolni berkovice 53

    Odpovědět
  • Čvn 30, 2015 @ 10:39 am

    chci hrat hru dayz chci si vviskouset preziti

    Odpovědět

Nejnovější příspěvky

Twitter

Facebook

GoPay