Changelog 0.56 - 0.57 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Changelog 0.56 – 0.57
Kvě
08

Changelog 0.56 – 0.57

DevilDog   9 komentářů   4 669 views  
(3 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...
Oficiální stable changelog pro verzi 0.57
Update # 1 – verze klienta: 0.57.128177 [10.6.2015] (1.3 GB)
Nové předměty:
  • Nové textury nábojů 7.62x54mmR
  • Butanový kanystr
  • Svíčka
  • Mapy měst
  • Past na ryby (síť + drát)
  • Liška
  • Liščí kůže
  • Souprava pro zapálení ohně (třecí dřívka a kůra)
  • Lovecká bunda (podzimní, zimní, jarní, letní a hnědý odstín)
  • Lovecký puškohled
  • Hokejka (nový typ)
  • Improvizovaný provaz (zkombinováním 12 hadrů)
  • Izh 18
  • Upilovaná Izh 18
  • Optika Kashtan C-1
  • Dlouhá dřevěná větev (nahrazuje jasanovou větev)
  • Palička na maso
  • Zdravotnický oblek  (modrá a zelená varianta)
  • Ešus
  • Hřebíky (možnost zkombinování s baseballovou pálkou)
  • Víceúčelový sud (modrá a zelená varianta)
  • Pistolový puškohled
  • Dýňové plátky
  • Rádio
  • Pistole Red 9
  • Pažba pro Red 9
  • Zásobník pro Red 9 (desetiranný rychlonabíječ na náboje 9mm)
  • Náboje SP-6 (9x39mm)
  • Odstřelovací puška SVD
  • Desetiranný zásobník pro SVD
  • Pochodeň (dlouhá dřevěná větev zkombinovaná s hadrem nebo zvířecím sádlem)
  • Nástražný drát (prozatím nefunkční)
  • UMP45
  • Zásobník pro UMP45 (25 ran)
  • VSS Vintorez
  • Zásobník pro VSS Vintorez (10 ran)
  • Winchester Model 70 Alaskan
  • Nová školní budova
  • Bariéry/zátarasy na silnicích a další struktury
Nové mechaniky:
  • Infikovaným lze zlomit nohy
  • Infikovaní se plazí, pokud jim zlomíte nohy
  • Hráči si nyní mohou končetiny nejdříve narazit (status “Bumped”) nebo nalomit (status Chipped”), před tím, než si je zlomí
  • Vezmete-li předmět do rukou, uvolní se místo, které zabíral ve vašem ionventáři
  • Systém inventáře byl předělán, položky jsou v něm řazeny z vrchu, v závislosti na tom, v jakém pořadí si je postava oblékala
  • Přepracování prahu poškození, uděleného infikovanými
  • Maso, ovoce a zeleninu lze nabodnout na klacek a opékat nad ohněm
  • Maso se nad ohněm upeče (eventuelně spílíú
  • Zelenina a ovoce se nad ohněm vysuší
  • U propanového kanystru se nyní zobrazuje zbývající obsah v procentech
  • Z Longhorna lze odejmout piškohled
  • Kolimátor pro kuši lze umístit také na Longhorna
  • Umístění žhavého ohniště do hráčského inventáře zapálí postavu
  • Ohniště lze nyní zapálit pomocí “Hand drill kitu” (souprava pro zapálení ohně)
  • Dýně lze rozřezat na plátky
  • Smíchání vody a desinfekčního spreje vytvoří hnojivo, použitelné proti škůdcům rostlin
  • Mnohé nové funkce a využití multifunkčního barelu
  • Zkombinování vnitřností a rostlinného materiálů vytvoříte hnojivo
  • K činění kůží je nyní vyžadován barel s vodou
  • Kožené nebo látkové oblečení lze v multifuknčím barelu obarvit (přidáním kůry a bobulí)
  • Pásky na paži lze vyrobit z hadrů (bílá)
  • Dlouhá dřevěná větev nahrazuje jasanovou a přináší také změnu jejích vlastností
  • Dřevěnou větev lze umístit na záda a používat jako zbraň na blízko
  • Dřevěná větev je předem naostřená a lze na ní opékat maso/ovoce/zeleninu
  • Dřevěná větev jde odříznout ze stromů za pomocí ostrého předmětu (nůž, pilka..)
  • Nožem lze dřevěnou větev rozřezat na třetiny
  • Předměty v prostředí (nikoliv v inventáři) mohou být poškozeny
  • Kompas ukazuje směr pohybu i když je umístěn v akční liště
  • Již nelze zneužít přiblížení zorného pole při zaměřování puškohledem
  • Změny v módu kamery třetí osoby
  • Možnost výroby improvizovaného provazu
  • Žížaly můžete získat pomocí rýpání nožem v zemi
  • Kamenná pec vyžaduje 8 velkých kamenů
  • Výroba pochodně z dřevěné větve a hadrů/sádla
  • Máte-li pochodeň v rukou, lze na ní pro její větší výdrž přidat pryskyřici (v interakci se stromem)
  • Past na ryby lze vyrobit pomocí drátu a sítě
  • Zpřístupněná budova vrátnice
  • Zpřístupněná budova trafostanice
Nové animace:
  • Přenášení barelu
  • Nové animace zvířat (např. sezení)
Nové oblasti na mapě:
  • Samota poblíž Kamensku
Upravené oblasti na mapě:
  • Berezino
  • Chernogorsk (nová školní budova)
  • Elektrozavodsk (nová školní budova)
  • Gorka (celkové rozšíření města)
  • Mezinárodní letiště (NWAF)
  • Kabanino (nahrazena budova hospody “piano housem”)
  • Vojenská základna v Kamensku (odebrány podzemní prostory)
  • Novaya Petrovka (nová školní budova)
  • Osada poblíž Sinistiku (aktualizovaný rybník)
  • Severograd (nová školní budova)
  • Starý Sobor (přidán evakuační kemp)
  • Tisy
  • Turovo (odebrána vojenská budova vězení)
  • Zelenogorsk (nová školní budova)
  • Rozmístění bariér a silničních zátarasů po silnicích Chernarusi
Programování:
  • Znovu byla zavedena centrální ekonomika
  • Nový inventář
  • Přenastavení spawnu infikovaných (do městských oblastí)
  • Navýšený počet infikovaných z 1100 na 1240
  • Přidán spawn point na Skalistém ostrově
Opraveno:
  • Opravy pohybu infikovaných
  • Opraveno držení dýně v rukou
  • Oprava zneviditelnění spodní části těla při kutálení
  • Oprava “gumových paží” po odhození předmětu
  • Oprava mizející/chybějící animace kopání záhonu a děr
  • Opraveno nošení nášlapné miny v rukou
  • Opravena pozice sezení ve V3S
  • Opraven nevyléčitelní status “nemocný/sick” při infekci
  • Oprava kolize stromů a V3S
  • Opraveno mnoho způsobů duplikace předmětů
  • Oprava chyby, která způsobovala hladovění a dehydrataci postavy po připojení
  • Šicí soupravy již neopravují předměty na “Prsitine” kvalitu
  • Animace sebevraždy již neumožňuje spamování akcí
  • Opraveno mizení kurzoru a jeho kopírování pohybu zbraně
  • Sumky a pouzdro na pistoli k neprůstřelné vestě již nemizí po jejich výměně za jiný předmět
  • Inventář kompletního setu neprůstřelné vesty se sumkami a pouzdrem již není možno přesouvat uvnitř inventáře postavy
  • Opraveno nasazení bajonetu na M4 společně s trumičem
  • Po přidání pouzdra na pistoli k neprůstřelné vestě již nemizí sloty inventáře
  • Chemlight již nemůže být využit k zapálení ohniště
  • Chemlight se již nechová jako baterka
  • Opraveno získávání semen z rostlin
  • Při neúspěšném zapálení ohně z bezpečnostních důvodů nespotřebuje sirku
  • Rybí filety již lze uvařit na pávni / v hrnci
  • Oprava mizejícího ohniště po opětovném připojení
  • Sumky k neprůstřelné vestě již lze opravit
  • Opravené získávání peří ze slepice
  • Zvuk cvaknutí úderníku na prázdno již nelze slyšet na takové vzdálenosti
  • Opravená neschopnost zavřít dveře
  • Opravy chyb v centrální ekonomice (množství předmětů)
  • Oprava desynchronizací
  • Oprava chyb u improvizovaného dřevěného luku
  • Oprava rychlého opotřebení kulovnice Blaze95
  • Oprava správného umístění pistolového tlumiče na CR75
  • Sluneční brýle JoeyX se znovu spawnují
  • Toulce na šipky do kuše se znovu spawnují
  • “Slugy” do brokovnice se znovu spawnují
  • Balistickou helmu a plynovou masku lze znovu nosit zároveň
  • Zlomenina páteře opravena
  • Zelené zdravotnické kalhoty a bunda se znovu spawnují
  • Po obarvení zbraně již nemizí nabitý zásobník a zbraň se “nezasekne” v invetáři
  • Odpojování/připojování se zbraní v rukou již nečiní zbraň nehybnou
  • Oprava malého jezera poblíž vesnice Polesovo
  • Oprava jízdy V3S bez kol
  • Oprava nastupování do V3S
  • Opraveny potíže s plaváním na vězeňský ostrov (neviditelná zeď v moři)
  • Infikovaní již vidí skrze drátěné ploty
  • Předměty se nepřesunují do inventáře, když postava plave
  • Oprava neviditelného jídla
  • Oprava vyndání baterií
  • Oprava problémů s kamerou z třetího pohledu
  • Opraveno využití puškohledů namísto dalekohledu
Známé potíže:
  • Dynamické objekty se spawnují na těch samých místech
  • Problémy s pády serverů
  • Pády klienta při odpojení/ukončení hry
  • Při překračování překážek postava upustí zbraň v rukou, pokud právě nosí také jednu na zádech
  • Zmizení sekery při kácení stromů
  • V3S se po nárazu do infikovaného nebo hráče zdvihá ze země
Neoficiální experimentální changelog pro verzi 0.57 a 0.56
Update #6 – verze klienta: 0.57.128120 [04.06.2015] (126,6 Mb)
Potvrzeno:
  • [Mechanika] Nyní můžete vykopat žížaly i s kamenným nožem
Update #5 – verze klienta: 0.57.128076[03.06.2015] (240,6 Mb)
Potvrzeno:
  • [Předmět] Nová past – sítě na ryby
  • [Oprava chyb] Zbraně již při nastupování do auta či lezení po žebříku, nemizejí
  • [Chyba] Po nastoupení do V3S a vylezení po žebříku nemůžete umístit předměty do vašich rukou
  • [Mechanika] Stará kamera pohledu ze třetí osoby je zpět
Nepotvrzeno:
Spekulace a očekávání:
  • [Chyby] Oprava mnoha zvukových chyb
Update #4 – verze klienta: 0.57.128067 [03.06.2015] (433,8 Mb)
Potvrzeno:
  • [Mapa] Nové silniční zátarasy po celé mapě (Balota, Solnichniy, Rify, Pavlovo)
  • [Mechanika] Pochodně
  • [Mechanika] Naklánění v pohledu ze třetí osoby změní pohled kamery, záleží na jakou stranu se postava nakloní
  • [Mechanika] Nová kamera z pohledu třetí osoby při zaměřování
  • [Oprava chyb] Světlice může být vybita ze signální pistole a nemůže být hromaděna po více kusech v jednom slotu
  • [Oprava chyb] Oprava mizení stanu na vozidla
Nepotvrzeno:
Spekulace a očekávání:
  • [Loot] Stan na vozidla
  • [Chyby] Moho oprav
Chyby:
  • [Mapa] Levitující zeď ve Svetlojarsku
Update #2 – verze klienta: 0.57.128035 [30.05.2015] (526,5 Mb)
Potvrzeno:
  • [Svět] Nová průchozí budova
  • [Mechanika] Ping a desync byl odebrán z listu hráčů
  • [Mechanika] Můžete vyrobit pochodeň
  • [Mechanika] Přiblížení bylo sníženo
  • [Mechanika] Hledí nyní zůstanou přiblíženy se základním zorným polem
  • [Mechanika] Infikovaní jsou zpět
  • [Mechanika] Infikovaní „ječí“ pokud vás pronásledují
Spekulace/očekávání:
  • [Opravy chyb] Opravy inventáře, pády, atd.
Update #1 – verze klienta: 0.57.127956 [27.05.2015] (700 Mb)
Potvrzeno:
  • [Loot] Dlouhý dřevěný klacek
  • [Mechanika] Vymknutý kotník
  • [Mechanika] Rychlost V3S byla vylepšena
  • [Mechanika] Dřevěný klacek je v horizontální poloze ve vašem inventáři
  • [Mechanika] Bíle pásky na ruce se nyní dají vyrobit z hadrů
  • [Mechanika] Věci mohou být poškozený v prostředí
  • [Svět] Severní Berezino bylo přepracováno
  • [Svět] Nové budovy školy jsou rozmístěny po mapě
Opravy chyb:
  • [Zvuk] Noví infikovaní nedělají zvuk
  • [Chybná zpráva] Potvrzení změn o chybovém hlášení
  • [Předmět] Kosti v rukou
  • [Struktura] Problém s rozmístěním lootu
  • [Inventář] Při nabíjení Sporteru se vytvoří nepoužitelná kopie munice v inventáři
  • [Inventář] Pokud se odpojíte/připojíte se zbraní v ruce nebudete s ní moci hýbat
  • [Inventář] Přebarvení zbraně “uzamkne” zbraň v inventáři, odpojí zásobník a ten následně zmizí
  • [Inventář] Mizející puška Winchester
  • [Prostředí] Kůlna procházející skrz stodolu
  • [Prostředí] Malé jezero jižně od Polesovo
  • [Loot] V nové budově vězení se stále spawnuje loot (0.56)
  • [Zneužití chyby] V3S jezdí i bez kol
  • [Ovládání] Znemožnění nastoupení do V3S (0.56)
  • [Prostředí] Znemožnění doplavání na ostrov s vězením (neviditelná zeď) (0.56)
  • [Prostředí] Špatně umístěné jezírko na severu mapy (0.56)
  • [Server] Padání serveru (0.56)
  • [Chování AI] Infikovaní Vás nevidí skrz plot
Nepotvrzeno:
  • [Mechanika] Chování zvířat
  • [Svět] Prasata se znovu spawnují
Chyby:
  • [Chyby] Občasné pády
Update #5 – Small Hotfix [16.05.2015]
Update #4 – verze klienta: 0.56.127xxx [14.05.2015] (311 Mb)
Update #3 – verze klienta: 0.56.127xxx[12.05.2015] (180 Mb)
Update #2 – Small Hotfix [09.05.2015] (240 Kb)
Update #1 – verze klienta: 0.56.127666 [07.05.2015] (938,3 Mb)
Potvrzeno:
  • [Animace] Nová animace plazících se infikovaných
  • [Animace] Přidána animace přenášení sudu
  • [Gameplay] Vyvažování poškození způsobeného nakaženými
  • [Gameplay] Když vezmete předmět do rukou, zmizí ze slotů inventáře
  • [Gameplay] Infikovaným nyní můžete zlomit nohy
  • [Gameplay] Nový status bolesti nohou “Chipped legs”
  • [Gameplay] Přidán víceúčelový sud v různých barvách
  • [Gameplay] Výroba soupravy na rozdělání ohně (kůra+větev)
  • [Gameplay] Z březové kůry lze vyrobit ohniště
  • [Gameplay] Obsah plynového kanystru je nyní vyjádřen procenty
  • [Gameplay] Opékání na klacku (maso/paprika/jablka..)
  • [Gameplay] Odjímatelná optika z Longhorna
  • [Gameplay] Barvitelné kožené oblečení
  • [Gameplay] Možnost „upilovat“ pušku Izh 18
  • [Gameplay] Přidání nových pozic spawnu hráčů (Skalisty)
  • [Gameplay] Ovoce a zeleninu lze vysušit. Poté z nich můžete vyndat semínka holýma rukama (ovšem pokud použijete nůž, získáte semen více)
  • [Gameplay] Dýni můžete nařezat na plátky a jíst postupně
  • [Gameplay] Smícháním vody a desinfekčního spreje vyrobíte pesticid, který ochrání vaše plodiny před škůdci
  • [Gameplay] Ze zvířecích vnitřností a materiálu z rostlin lze v sudu vyrobit hnojivo
  • [Gameplay] V sudu lze obarvit kožené a bílé oblečení (prozatím jen trička a pásky na rameno). Potřebujete ovšem přidat něco, co oblečení dodá potřebné zbarvení (bobule, kůra..) a zároveň musíte do sudu také nalít vodu
  • [Gameplay] Můžete vybělit kůži, když ji dáte do sudu společně s hnojivem/desinfekčním sprejem a vodou.
  • [Gameplay] K vyčinění kožešin potřebujete nyní sud s vodou. Dále se postupuje postaru – zkombinujete takto upravenou kůži s hnojivem
  • [Gameplay] Přetáhnutím hořícího ohniště do inventáře zapálte postavu
  • [Předmět] 49-slotový sud
  • [Předmět] Nová optika na zbraně
  • [Předmět] Lovecká bunda v podzimním, zimním, jarním a letním maskování
  • [Předmět] Hnědá lovecká bunda
  • [Předmět] Náboje SP-6
  • [Předmět] Souprava na rozdělání ohně
  • [Předmět] Toulec se šípy je znovu možné nalézt
  • [Předmět] Pistolový puškohled
  • [Předmět] Jednotná střela ráže 12 do brokovnice („slug“)
  • [Předmět] Smersh vesta se spawnuje také v zelené budově vojenského vězení
  • [Předmět] Optika Kashtan (pro různé verze ruských AK)
  • [Předmět] Zásobník pro SVD o kapacitě deseti nábojnic
  • [Předmět] Ešus
  • [Předmět] Nová textura náboje 7,62x54mmR
  • [Předmět] Pažba pro Red 9
  • [Předmět] Sluneční brýle JoeyX se znovu spawnují
  • [Předmět] Butanový kanystr
  • [Předmět] Rádio s kazetovým přehrávačem
  • [Předmět] Svíčka
  • [Předmět] Zásobník pro UMP45 (25Rnd)
  • [Předmět] Rychlonabíječ pro pistoli Red 9 (10 nábojů 0.45 ACP)
  • [Předmět] Zásobník pro VSS Vintorez (10 nábojů SP-6)
  • [Předmět] Liščí kožešina
  • [Zvěř] Liška
  • [Mapa] Návrat evakuačního kempu do Starého Soboru
  • [Mapa] Nový vesnický obchod
  • [Mapa] Budova vězení vedle hasičské stanice na NWAF byla nahrazena sutinami
  • [Mapa] Hospoda ve středu Kabanina byla nahrazena “Piano housem”
  • [Mapa] Odebráno vězení z vesničky Turovo
  • [Mapa] Rozšíření a předělání Gorky
  • [Mapa] Samota na stráni poblíž Kamensku
  • [Mapa] Hospoda ve Sverginu (u velkého betonového parkoviště) nahrazena obchodem
  • [Systém] Centrální ekonomika lootu je zpět
  • [Systém] Přerozdělení spawnu infikovaných do větších měst
  • [Systém] Předělání systému inventáře na straně enginu
  • [Systém] Lehké předělání inventáře
  • [Systém] Pořadí věcí v inventáři
  • [Systém] Helmu lze znovu nosit s maskou
  • [Systém] Navýšený počet infikovaných z 1100 na 1240
  • [Zbraně] Winchester mod. 70
  • [Zbraně] SVD
  • [Zbraně] Izh 18
  • [Zbraně] Upilovaná Izh 18
  • [Zbraně] Red 9
  • [Zbraně] UMP45
  • [Zbraně] VSS Vintorez
Opravy:
  • [AI] Opravy varování před infikovanými skrze SFX
  • [Animace] Oprava chyb v pohybu infikovaných
  • [Animace] Opravena chyba při nošení dýně v rukou
  • [Animace] Oprava mizení spodní části těla při rollingu
  • [Animace] Oprava “gumových” paží při házení předmětů
  • [Animace] Oprava občasného neprovedení animace při kopání záhonu
  • [Animace] Oprava pozice rukou při nošení miny
  • [Animace] Oprava špatné pozice sedících cestujících v kabině V3S
  • [Postava] Nevyléčitelný status infekce opraven
  • [Postava] Oprava chyby, kdy po připojení postava umírala hlady a žízní
  • [Prostředí] Opraveny problémy kolize V3S se stromy
  • [Gameplay] Opraveno mnoho metod duplikace
  • [Systém] Šicí soupravy již neopraví předměty na “Pristine” kvalitu
  • [Systém] Animace sebevraždy nyní nelze zneužít pro spamování akcí
  • [Systém] Oprava kontroly množství předmětů (Centrální ekonomika)
  • [Systém] Náprava desychronizací
  • [Systém] Oprava chyby, jež znemožnila zavírání dveří
  • [Systém] Opravena spinální fraktura
  • [UI] Oprava mizejícího zaměřovače a jeho sledování ústí zbraně
  • [Inventář] Oprava mizení předmětů z neprůstřelné vesty, při jejich výměně
  • [Inventář] Opraveny potíže při při spojování neprůstřelné vesty a sumek s pouzdrem na pistoli
  • [Inventář] Oprava osazení M4A1 bajonetem a improvizovaným tlumičem
  • [Předmět] Chemlighty již nemohou být použity pro zapálení ohniště a nemohou již být zaměňovány s baterkou
  • [Předmět] Opraveno získávání semen ze zeleniny
  • [Předmět] Pokoušet se o zapálení ohně na místech, kde tuto akci nelze provést, by nemělo spotřebovat sirky
  • [Předmět] Rybu si nyní můžeme znovu uvařit
  • [Předmět] Oprava neviditelného ohniště při opakovaném připojení
  • [Předmět] Oprava možnosti zpravení sumek neprůstřelné vesty
  • [Předmět] Oprava chyby, kdy ze slepice nešlo získat peří
  • [Zvuk] Oprava zvuku úderníku při výstřelu s prázdnou komorou. Nyní již není slyšet na tak velké vzdálenosti
  • [Zbraně] Improvizovaný luk a kuši již postava drží ve správné pozici
  • [Zbraně] Blaze 95 se neopotřebí tak rychle
  • [Zbraně] Oprava správného upevnění tlumiče výstřelu na CR75
Chyby:
  • [Předmět] Modré dámské šaty jsou označené jako „hnědé“
  • [Předmět] Nelze nastražit minu
  • [Systém] Drátěné ploty se občas zobrazují bíle
  • [Systém] Zobrazená chybová hláška: cannot open object: plants/bush/b_fagussylvatica_1f.p3d
  • [Systém] Předměty občas zmizí z inventáře, přičemž se po chvíli znovu objeví
  • [Systém] Chyba paměti
  • [Systém] Znovu lze uchovávat oblečení plné vybavení v inventáři
  • [Systém] V některých případech s setkáte s desynchornizací
  • [Systém] Chybné zobrazování lišty pro rychlý výběr předmětů (předměty na ní umístěné jsou bíle zvýrazněné, jako by jste je neměli v inventáři)
  • [Systém] Uvíznutí předmětů ve slotech inventáře

Zdroj: reddit.comdayz official forum

About DevilDog

Správce Standalone skupiny na facebooku. Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

9 komentářů

  • Raido
    Kvě 8, 2015 @ 14:10 pm

    mate chybu v texte nie Lovecká bunda ale Lovedka tam mate

    Odpovědět
    • Alko
      Kvě 8, 2015 @ 14:25 pm

      Díky, opraveno, omlouvám se za překlep:)

      Odpovědět
  • Kvě 8, 2015 @ 14:51 pm

    „[Systém] Šicí soupravy již neopraví předměty na “Pristine” kvalitu“ myslím že toto nebolo ani pred tým, mne to vždy opravilo len na Worn

    Odpovědět
    • Alko
      Kvě 8, 2015 @ 15:03 pm

      je to jeden z bugů 0.55tky – veškeré opravované věci jsou pristine

      Odpovědět
  • neilz
    Kvě 8, 2015 @ 23:05 pm

    a kdy bude podpora pro multicore a novej engine ?

    Odpovědět
    • obrsaki
      Kvě 10, 2015 @ 9:24 am

      Někdy koncem roku řikali.

      Odpovědět
  • Anubis
    Kvě 24, 2015 @ 13:02 pm

    Už by to chtělo ten update. Strašně jim to všechno trvá! Někdy pochybuji zda to dotáhnou a když tak aby ne pozdě..

    Odpovědět
  • Avrack
    Čvn 19, 2015 @ 13:14 pm

    Nevíte kdy má být DayZ Singleplayer?

    Odpovědět

Nejnovější příspěvky

Twitter

Facebook

GoPay