Forum Feedback | 13-04-2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Forum Feedback | 13-04-2015
Dub
13

Forum Feedback | 13-04-2015

RedakceDayZ-SA.CZ   No comments   883 views  
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Animace | Nové SOS gesto

VictorKane | Nové gesto SOS je již ve hře a mohlo by se objevit s některým dalším, novým, experimentálním updatem. Zde je krátká ukázka:

Otázka | Jen jsem čekal na to, až ho někdo na konci odstřelí.

VictorKane | Ano, obávám se že se to může stát “heslem” pro výzvu k zabití.

Otázka | Funguje to jako další, ostatní gesta? Tak, že zmáčknete klávesu, gesto se odehrává a když ji stisknete znovu, animace se ukončí? Myslím, že zrovna SOS by takto fungovat mělo.

VictorKane | Mělo by tomu tak být v novém hráčském systému, ve starém se jedná pouze o jedno proběhnutí animace.

Animace | Nové animace a funkce

Otázka | Omlouvám se, pokud se o tomto již diskutovalo, ale máte v plánu vytvořit nějaké speciální animace pro běh s baterkou v rukou? Tak aby bylo její světlo při utíkání užitečné, směřovalo před vás a neozařovalo nahodile okolí všude okolo.

VictorKane | S největší pravděpodobností ANO.

Art | O zbraních

Otázka | Možná to již bylo zodpovězeno dříve, ale nedá mi to nezeptat se. Proč nemůžeme přidělat na AK74 optiku PSO, i když má zřetelně vymodelovanou postranní lištu? A neříkejte mi že to není možné kvůli autentičnosti DayZ.

Mám ještě jednu otázku na toto téma. Je šance, že ve hře bude R.I.S. lišta pro Kalašnikovy, která by sloužila k upevnění NATO optiky, jako alternativa pro přeživší, kteří nenalezli žádné západní zbraně ale mají k nim optiku?

Scubaman3D | Jedná se o bug a nemá to žádnou spojitost s tím co tu říkáte.

Otázka | Doufám, že zbraň Red 9 bude velice vzácná a jen těžko k nalezení na klasických civilních spawnech. Vzhledem k její vysoké ceně v reálném světě, by měl být opravdu dobře zachovalý kus “pristine” kvality ojedinělý.

V opačném případě by mohla být přidaná ráže 7.62×25, což by otevřelo dveře novým zbraním jako TT, PPSh, CZ52 a možná dalším. Třeba jako C96, využívajíc náboje 7.63 Mauser. Může být nabíjena také náboji 7.62, ale ty mají odlišný poměr prachové náplně, způsobují v závěru při výstřelu nepřiměřeně velké tlaky a tím je zbraň náchylnější k selhání.

To by byla perfektní zbraň pro nováčky. Lehce by ji našli, nepotřebovali by ani zásobník, jelikož je vestavěný a pokud by si nedávali pozor, mohli by ji nabíjením nevhodné ráže lehce zničit.

Scubaman3D | Peter chtěl aby zbraně byly lehce rozeznatelné na první pohled a pokud možno nejlépe s drobným nebo žádným rozdílem v kalibrech nábojnic, využívaného v daném typu zbraně. To byla ovšem velká výzva, jelikož téměř každá zbraň východního bloku vyrobená v moderní době, je založena přibližně na stejném základu. Také mnoho těch zbraní, které se výrazně liší využívá různé náboje. Větší důraz je kladen na nalezení unikátních zbraní, které využívají ráže již existující.

Když se podíváte například na Red 9, ta byla rozumnou volbou z důvodů:

  1. Je historickou zbraní
  2. Má vestavěný zásobník
  3. Zapadá do atmosféry hry
  4. Byla vyžadována samotnu komunitou
  5. A my jsme ji ve hře chtěli také….

Můžete s těmito důvody, které motivovaly naší volbu nesouhlasit, ale to je diskuze, která nepatří do tohoto tématu.

Otázka | Jsem nadšený z toho, že se chystáte přidat Red 9, ale budu šťastnější až k ní dostaneme i odjímatelnou pažbu.

Scubaman3D | Vlastně jsme na ni pažbu již vyrobili a vypadá to vážně skvěle (jsem si jistý že se brzo objeví na “uniklých” obrázcích ze hry). Existují ale alespoň 3 problémy ohledně její implementace, související s tím, jak fungují současné systémy craftingu a animací. Jsou zde určité vizuální nesrovnalosti s držením pistole v závislosti na konfiguraci, jelikož nemůžeme změnit animační větev systému, ke kterému daná zbraň patří (držení pistole by se prostě nezměnilo a postava by k pažbě nezalícila). Také nemůžeme změnit pozici držení zbraně v rukou, po připojení jiného druhu příslušenství (to je důvod, proč nemáme například svislé úchyty u předpažbí).

Viktor mi sdělil, že nadcházející nové funkce animací se mohou s některými těmito nesrovnalostmi vypořádat, avšak na to si budeme muset v tomto roce ještě počkat.

Zdroj: DAYZ OFFICIAL FORUM

About RedakceDayZ-SA.CZ

Twitter

GoPay