Forum Feedback | 29-03-2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Forum Feedback | 29-03-2015
Bře
30

Forum Feedback | 29-03-2015

MartinGCZ   2 komentáře   1 101 views  
(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
ART | O postavě

Otázka | Jakto, že všechny “leaknuté” modely (modely předmětů které jsou součástí kódu ale prozatím se neobjevují ve hře), vypadají celkově graficky mnohem lépe a detailnější než ty, které pak vidíme ve hře? Je to proto, že aktuální renderer tyto předměty nevykresluje zcela optimálně nebo to má jiný důvod?

Scubaman3D | Renderované “baked” textury vždycky vypadají lépe než objekty renderované v reálném čase, ovšem z části máte pravdu, náš současný renderer neoplývá zrovna tou nejlepší prací se světlem na světě. Řekl bych, že se vizuální projev časem zlepší.

Otázka | Děkuji za informace. Je zde nějaká šance, že se dočkáme modelů obličejů z ARMY3 nebo že bude do hry implementován také “Chickom Chest Rig” (na obrázku)?

ARTIC_DayZ_FORUM_FEEDBACK_29.3.2015

Scubaman3D | Ano, o něčem podobném jsem přemýšlel, protože podobné vybavení mohli nosit rebelové frakce CHDKZ z ARMY2. Plánujeme přidat více typů obličejů, ale momentálně to pro nás není hlavní prioritou.

Otázka | Proč se při dokončení animace přebíjení opakovaček a pumpovacích brokovnic zopakuje cyklus nabíjení dalších nábojnic, i když je komora už uzavřená a další nabíjení neprobíhá?

Scubaman3D | To je chyba, kdy se při přebíjení bohužel ještě jednou zopakuje nabíjecí cyklus. Je to způsobené tím jak fungují animace. Od té doby co předěláváme systém zbraní, to hodnotíme jako drobný problém, jelikož ovlivňuje hru pouze vizuálně.

Otázka | Budeme moct nabít do brokovnic a dalších zbraní s komorou/vestavěným zásobníkem pouze jednu nábojnici? Například do MP-133, M91/30, Repeateru apod.

Animace | Problémy s přebíjením zbraní

VictorKane | Určitě!

Otázka | Někdy nejsou animace zbraní a pohybu rukou synchronizovány. Jako například závěr mosinu a pohyb pravé ruky nebo přebíjení Repeateru. Co přesně to zapříčiňuje? Bude to v budoucnu opraveno?

VictorKane | V současné době toto chování ovlivňuje mnoho faktorů. Právě teď nebude nic jednoduchého to opravit. Ale určitě se toho chceme zbavit.

Otázka | Jsou v plánu animace pro stavitelná mířidla? Tak aby jste je mohli u určitých zbraní polohovat nahoru a dolů? Také by to umožnilo zbavit se čísel nastavení vzdálenosti nástřelu v pravém horním rohu.

VictorKane | Určitě to stojí za zvážení.

Otázka | Bude možné vložit náboj do komory před tím, než nabijeme zásobník? Abychom tak získali extra ránu navíc.

VictorKane | Nejsem si jistý finální implementací, ale je to něco, čím se zabýváme.

Design | Pozice kamery v 3PP

Hicks_206 | Jak již Honza T. zmínil na Twitteru, experimentování a diskuze, týkající se umístění kamery – a tím pádem i schopností hráče vidět některé věci mimo jejich zorné pole – probíhají po celou dobu primárního vývoje DayZ.

Na obrázku níže Honza ukazuje některé potenciální nápady, týkající se umístění kamery.

DayZ_FORUM_FEEDBACK_29.3.2015

iantomasik | Děkuji vám všem za zpětnou vazbu! Protože se někteří z vás ptali po videu, které by ukázalo jak by mohl alternativní pohled ze třetí osoby (3PP) vypadat, připravil jsem pro vás krátkou ukázku. Možnost změny pohledu přes obě ramena zatím není možná. Rovněž zvažujeme varianty, kdy by se pohled na hráče při sprintu vycentroval (nebo když by měl snížené ruce), ale to je věc pro budoucí iterace.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=J-gtNWvocd0]

Zdroj: DAYZ OFFICIAL FORUM

About MartinGCZ

Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

2 komentáře

  • tomasCZ
    Bře 30, 2015 @ 19:25 pm

    dyt je to blbost…kdyz daj kameru akorat vic v pravo tak je to jeste horsi takhle z prava uvidi za pravej roh mnohem vice ze…no a to se jeste nerozhlizel dokola tim ALTem…dyt to kazi akorat to ALT rozhlizeni dokola…nvm co resi,vypnout proste to ALT kameru rozhlizeni jen u 3PP by vyresilo vse…

    Odpovědět
  • Feroo
    Bře 31, 2015 @ 7:56 am

    Nasvícení v DayZ je hodně placaté, grafika postrádá hloubku a plastičnost. Vypadá to na nasvícení jediným směrovým světlem a na vysokou hodnotu nastavené rozptýlené ambientní světlo, které právě způsobuje tu placatost grafiky. Při slunečném počasí, kdy směrové světlo simulující slunce má vyšší účinek, je výsledek celkem přijatelný. Ovšem při špatném počasí a nebo v interiérech je to bída. Staroba která přímo řve. Snad to nový renderer a nasvícení vylepší.
    Řekl bych že leaknuté modely někdy vypadají mnohem líp taky z důvodu, že na obrázku není lowpoly verze, která se objeví ve hře, ale highpoly verze ze které jsou produkovány normálové mapy.

    Odpovědět

Nejnovější příspěvky

Twitter

Facebook

GoPay