Forum Feedback | 15-03-2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Forum Feedback | 15-03-2015
Bře
16

Forum Feedback | 15-03-2015

MartinGCZ   No comments   841 views  
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Design | Víceúčelový sud

PeterNespesny | Sudy jsou životně důležitou součástí kempu / squattingu / základen a budou perzistentní. Sudy mohou mít různé využití – poslouží jako úložný prostor na předměty a kapaliny, sami o sobě mohou být použity pro crafting dalších předmětů, nebo také pro chytání dešťové vody. Rovněž je s pomocí ostrého předmětu využijete jako ohniště.

DayZ_Forum_feedback_15_03_2015

V současné době existují tyto možnosti craftingu:

  • příprava hnojiva pro zemědělství
  • čištění kůže, která se používá k šití koženého oblečení (viz. obrázek)
  • barvení koženého oblečení
  • barvení/bělení oblečení (prototyp procesního barvení objektů – ukázka ve videu)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Hd0tNuSqX_U]

Animace | Vozidla

VictorKane | Animace V3S dostanou v příštím patchi řadu vylepšení. Máme připravené nové nastupování a vystupování pro řidiče, spolujezdce a také pro korbu.

DayZ_Forum_feedback_15_03_2015

Otázka | Bude nějaká animace vystupování z převráceného auta?

VictorKane | Zatím ne.

Animace | Nové animace a funkce

Otázka | Zajímalo by mě, zda-li bude ve hře animace zaměřování s puškohledem. Bylo by fajn vidět, že se postava skutečně optiky dotýká, nastavuje vzdálenost a přitom by puškohled vydával zvuk klikání.

VictorKane | Doufám že ano!

Design | Nové Zombie

PeterNespesny | Ve status reportu ze 3. března jsem zmiňoval, že tvrdě pracujeme na implementaci nových zombie použitím nových animací a umělé inteligence.

Dnes jsme udělali malý test abychom viděli, jak se chovají bez skupinové AI, která bude přidána později. A jelikož jsme poměrně spokojeni s výsledkem, s ohledem na ranou fázi vývoje, rád bych to sdělil veřejnosti, jako takový “teaser” pro nadcházející novinky.

Nyní budeme moci vidět zombie se potulovat, reagovat na střelbu a tvořit hordy, které budou pronásledovat přeživší.

Otázka | Jakmile to jednou uvidíme implementované, budeme se opravdu muset bát, poté co vystřelíme! Kompletně se pozmění přístup každého hráče. Techniky nepozorovaného postupu terénem (“stealth”) a tiché zbraně se stanou nutností, pokud tedy nechcete mít ze hry simulátor běhu.

Jediné čeho se obávám je, že zvýšená náročnost hry by mohla vést ještě k větší míře zneužívání hry a cheatování, jelikož nezkušení hráči nebudou mít potřebné schopnosti k přežití či trpělivost vypořádat se s takovou úrovní náročnosti.

SMoss | Věřte nám, práce a vývoj spojený s bezpečností v žádném případě neustanou.

Zdroj: DAYZ OFFICIAL FORUM

About MartinGCZ

Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

Twitter

GoPay