Changelog 0.55 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Changelog 0.55
Bře
14

Changelog 0.55

DevilDog   4 komentáře   4 117 views  
(10 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Oficiální stable changelog pro verzi 0.55
Update # 1 – verze klienta: 0.55.127157 [1.4.2015] (xxxx Mb)
Nové předměty:
  • Medvědí past
  • Nášlapná mina
  • Náboje ráže .308
  • Dubová kůra
  • Březová kůra
  • Motorová pila (znovu přidána)
Nové Mechaniky:
  • Nová umělá inteligence Infikovaných
  • Aktualizované zahradnictví
  • Aktualizované vaření (vizuální stav uvařených věcí)
  • Plížení
  • Nová umělá inteligence zvířat
  • Centrální ekonomika
  • Aktualizované ohniště
  • Nové ikony herního uživatelského rozhranní
  • Změny ovládání hráče
  • Nový zaměřovač
  • Nemoci (Cholera)
  • Navýšen počet infikovaných
  • Změny spawnu infikovaných
  • Nové animace postavy v hlavním menu
  • Nové UI (hlavní menu, použijte příkaz -newui pro změnu)
  • Posílení perzistence
  • Vyvážení zbraní, infikovaných
Animace:
  • Mnoho nových animací zvířat
  • Celkové přepracování animací infikovaných
Mapa:
  • Nové kempy
  • Zlepšení silnic a travnatých ploch
Programování:
  • Nové Senzory
  • Nový ovladač infikovaných
  • Nová fyzika infikovaných
  • Systém hluku
Opraveno:
  • Opravy chyb vozidel, infikovaných, zvířat a mnoho dalšího
Známé problémy:
  • Vizuální chyby v animacích infikovaných
  • Problémy zvuku u infikovaných
  • Vzácné pády serveru
  • Věci se nespawnují na správných místech
Neoficiální experimentální changelog pro verzi 0.55
Update #5 – verze klienta: 0.55.127129 [30.3.2015] (562,3 Mb)
Potvrzeno:
  • [Předmět] Náboje a krabička nábojů .308 winchester
  • [Mechanika] Nový zvuk pro “trumpetu” (FN trombone)
  • [Mechanika] Nová ikona světel pro V3S
  • [Mechanika] Loot se nyní spawnuje i v nových budovách u přehrady Topolka
  • [Mechanika] Centrální ekonomika prozatím nefunguje tak, jak bylo zamýšleno
  • [Mechanika] Mnoho změn nového zaměřovače
  • [Mechanika] Cholera
  • [Mechanika] Voda z rybníka může nakazit postavu cholerou, pokud není vyčištěna tabletami
  • [Mechanika] Tablety na čištění vody jsou nyní funkční
  • [Mechanika] Počet infikovaných se zvýšil ze 700 na 1100
Nepotvrzeno:
  • [Mechanika] Nové animace v hlavním menu
  • [Mechanika] Animace házení předmětů nad hlavou
  • [Chyba] Zdá se, že umělá inteligence infikovaných se v některých případech chová podivně
Chyby:
  • [Chyba] Ovoce a zelenina jsou neviditelné, pokud je nedržíte v rokou
Spekulace a očekávání:
  • SVD
  • UMP45
  • Puška Winchester
Update #4 – verze klienta: 0.55.127059 [25.3.2015] (544,5 Mb)
Potvrzeno:
  • [Předměty] Pasti na medvědy
  • [Předměty] Nášlapná mina
  • [Předměty] Náboje 7.62x54mmR winchester
  • [Mechanika] Centrální ekonomika je aktivována
  • [Mechanika] Nový zaměřovač
  • [Mechanika] Tlačítko “zoom” (pravé tl. myši) nyní přibližuje méně
  • [Mechanika] Nová ikona otevírání/zavírání dveří
  • [Mechanika] Nová ikona lezení po žebříku (nahoru/dolů)
  • [Mechanika] Nová ikona lootování těl
  • [Mechanika] Nové ikony akcí vozidel
  • [Mechanika] Můžete získat březovou a dubovou kůru a použít ji pro výrobu ohniště
  • [Mechanika] Blaze 95 střílí s náboji 0.308 winchester
  • [Mechanika] Nové animace postavy v menu
  • [Mapa] Nové budovy – chaty
  • [Mapa] Rekreační kempy a chatové oblasti napříč celou Chernarusí
Nepotvrzeno:
  • [Mapa] Změny mapy poblíž Severgina
  • [Mechanika] Distribuce lootu nyní pracuje správně
  • [Mechanika] Zdá se, že umělá inteligence pracuje lépe a s méně chybami
Chyby:
  • Akci pití ze studny lze znovu zneužít spamem
  • Detekce zásahu nášlapné miny prozatím nepracuje správně
Update #3 – verze klienta: 0.55.126981 [18.3.2015] (227 Mb)
Funkce:
  • [Mechanika] Zaměřovač nyní sleduje pohyb vaší zbraně (pokud je zdvihnutá)
  • [Zvuky] Vylepšeny zvuky V3S
  • [Systém] Vylepšené nové uživatelské rozhraní
  • [Vozidla] Nárazy s V3S zraňují také hráče
Opravy:
  • [AI] Další opravy infikovaných
  • [Systém] Mnoho pádů/chyb z minulé verze experimentálního patche bylo opraveno
Chyby:
  • Neviditelní infikovaní
  • Vložení náboje do komory sporteru nabije 30 kulek (jako kdyby byl nabitý zásobník)
  • Náhodné zvuky motorové pily
  • Jakmile zdvihnete zbraň, zmizí kurzor (bod)
Update #2 – verze klienta: 0.55.126884 [12.3.2015] (129 Mb)
Potvrzeno:
  • [AI] Nová umělá inteligence infikovaných
  • [Animace] Nová animace pro infikované
  • [Animace] Nové útoky infikovaných
  • [Animace] Infikovaní reagují na úder
  • [Mechanika] Prvotní implementace stealthu
  • [Mechanika] Přidán nový infikovaný (farmář)
  • [Zvuky] Nový zvuk přechodu postavy do pozice v leže a při kutálení
  • [Systém] Navýšení počtu infikovaných
  • [Systém] Navýšení počtu zvěře
  • [Systém] Nové senzory pro zombie
  • [Systém] Nový fyzický ovladač pro zombie
  • [Systém] Nový systém spawnování lootu/Aktivována centrální ekonomika
  • [Vozidla] Nové animace
Opraveno:
  • [Animace] Opravena animace uvíznutí zvířete
  • [AI] Upraveno/opraveno divné chování zvěře
  • [Předmět] Motorová pila opravena a přidána zpět
  • [Systém] Změny v mapě k zabránění pohledu skrze textury
  • [Vozidla] Opravy vozidel
Chyby:
  • [AI] Umělá inteligence infikovaných obsahuje mnoho chyb
  • [Předmět] Vložení náboje do komory sporteru automaticky nabije 29 nábojnic, i bez přiloženého zásobníku
  • [Zvuky] Kroky zombie nevydávají zvuk
  • [Systém] Nový systém distribuce lootu se potýká s velkými problémy
  • [Systém] Pády serverů každých 10 až 40 minut
  • [Systém] Chyby kolize V3S s infikovanými
Update #1 – verze klienta: 0.55.126862 [11.3.2015] (462 Mb)
Potvrzeno:
  • [AI] Vylepšena/opravena umělá inteligence zvířat
  • [Animace] Možné nové animace zvěře (zalehnutí na zem, vrtění hlavou..)
  • [Mechanika] Náboje můžete umístit do ohniště
  • [Mechanika] Náboje v ohni po určité chvíli explodují
  • [Mechanika] Plynový vařič vybuchuje v ohni
  • [Mechanika] Barevný sprej vybuchoje v ohni
  • [Systém] Rozšířená/vylepšená distribuce lootu, zahrnující předměty uvnitř předmětů (batoh vybavený věcmi apod.)
  • [Vozidla] V3S vydává během jízdy nový zvuk
  • [Vozidla] V3S se po zničení kol na jedné straně sama stabilizuje
Opraveno:
  • [Animace] Oprava salutování s Longhornem v ruce
  • [Mechanika] Výroba kamenného nože je nyní možná bez využívání chyb hry
  • [Mechanika] Pití z rybníků a studen se zdá být opraveno
  • [Vozidla] Stabilizace V3S, je těžší ji převrátit
  • [Vozidla] V3S se nezasekne ve dřevěných plotech a podobných objektech, pokud jste dostatečně rychlí, projedete skrze ně
Chyby:
  • Dveře se samy náhodně zavírají
  • Náhodné zaseknutí hry po dobu 1 až 2 vteřin

Zdroj: REDDIT

About DevilDog

Správce Standalone skupiny na facebooku. Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

4 komentáře

  • M1ro
    Bře 16, 2015 @ 12:13 pm

    K PV3S, neviem či to má tak fungovať, ale keď idete v PV3S a nastane reštart servra tak vozidlo je tam kde bol reštart a vy ste tam, kde ste naposledy nastúpili do vozidla, samozrejme myslím servre pers. on. Bude to tak naďalej alebo je možné urobiť to tak, aby ste zostali vo vozidle alebo pri vozidle počas reštartu ? Ďakujem

    Odpovědět
    • Alko
      Bře 17, 2015 @ 20:26 pm

      Takto to jistě fungovat nemá, ovšem server si prostě „zapamatuje“ pouze vaši poslední polohu, kde jste vystoupili/nastoupili. Je to chyba prozatimní implementace vozidel a nedá se s tím teď dle mého názoru z vaší strany nic dělat:/…

      Odpovědět
  • M1ro
    Bře 19, 2015 @ 22:33 pm

    Dik za odpoveď a ešte by ma zaujimalo, prečo po dlhšom čase V3S stratí výkon a ide krokom a hore kopcom ani nevylezie, žeby už bola vybehaná a treba generálku motora ? hhh

    Odpovědět
  • Alko
    Bře 26, 2015 @ 17:03 pm

    To vážně nevím, je to tak prostě nastavené….Ale od 0.54 se V3Ska poměrně zrychlila ,)

    Odpovědět

Nejnovější příspěvky

Twitter

Facebook

GoPay