Forum Feedback | 01-03-2015 | DayZ Standalone (CZ/SK)

Forum Feedback | 01-03-2015
Bře
02

Forum Feedback | 01-03-2015

MartinGCZ   No comments   823 views  
(4 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Art | O Zombie

Otázka | Budou nové zombie nosit “pristine” oblečení? Plánujete snad vytvořit vzhledově poškozené oblečení ručně nebo prostě jen použijete zničené šaty? Budeme vůbec někdy schopní ze zombie získat loot či nosit jejich věci?

Scubaman3D | Určitě nebudou nosit “pristine” oblečení. Plánujeme ho graficky vylepšit – škrábance, znečištění, tělní tekutiny. Lootování zombie je téma, kterým jsme se zabývali. Pečlivě jsme zvážili všechny zápory a přednosti. Dynamické oblečení infikovaných nebude mít až takový dopad na hru, ale bude vyžadovat mnohem více prostředků jak od klienta, tak od serveru. Takže s tebou budu souhlasit jen v případě grafického vylepšení.

Animace | Krátké video ze zářijového natáčení MoCap

VictorKane | Jsem si jistý, že si někteří z vás pamatují natáčení motion capture v září. Museli jsme natočit nějaké nové animace pro nadcházející změny zombie. Vytvořil jsem opravdu krátké video, které ukazuje malý výběr pohybů, které jsme natočili. Některé animace jsou již ve hře, některé teprve budou implementovány. Kromě útoků, které můžete vidět ve videu, máme rozdílné variace pro každou ruku, také experimentujeme s různými útoky v běhu, krátké varianty, dlouhé varianty atd.

Otázka | Máte nějaké plány s tím, co zombie udělají, jakmile vás shodí na zem? Budou vám rvát vnitřnosti, kousat apod?

VictorKane | Ano, nějaké kousání určitě a později možná něco více sofistikovaného…uvidíme.

Otázka | Vypadá to skvěle Victore. Plánujete změnit pěstní souboj tak, že to nebude boxování, ale více jako “haymaker” – tedy pravá ruka více vepředu?

VictorKane | V tomto smyslu probíhá určitý “redesign”…

Service | New renderer

Otázka | Prozatím můžete po zásahu kulkou v herním nastavení obejít účinky rozostřeného pohledu (nebo po jiném velkém zranění). Zaměříte se dříve či později na tento konkrétní problém? Myslím že již ARMA 2 měla podobné potíže.

eugenharton | Ano.

Service | Administrace privátních serverů

eugenharton | Jak jste již mnozí zjistili, web se dočkal některých nových funkcí, včetně administrátorských zpráv. Jaké informace a nástroje byste v budoucnosti rádi viděli? Toto je otevřená diskuze, pokusím se zde zodpovědět všechny otázky a názory.

Otázka | Nepotřebuje teleportování, mapy pozic hráčů a možnosti spawnování objektů.

Hicks_206 | V současnosti zde nejsou plány pro nabízení teleportingu, mapy lokací hráčů, a není ani možné si cokoliv spawnout. Sakra, ani já nemůžu.

Otázka | Serverové zprávy obsahující detaily o úmrtích jsou nejdůležitější a měly by být okamžitě přidány.

Hicks_206 | Již jsme na tom začali pracovat. Jaká je odhadovaná doba dokončení? To nemůžu přesně ríct, ale pochopte, opakované požadavky typu “pospěšte si” to rozhodně neurychlí.

Otázka | Co nějaké specifické informace o zabití? Použitá zbraň, vzdálenost střelce? Nějaká šance se toho brzy dočkat?

eugenharton | Možná.

Hicks_206 | Vybízí se zde rozhodně možnost zneužívání. Záměrem je poskytnout tyto informace všem administrátorům a pak případně přehodnotit postoj k veřejným serverům. Jakmile to budeme mít hotové, může to fungovat. Přinejmenším můžeme hodnotit, jaký to bude mít vliv na veřejné servery oproti soukromým.

Otázka | Vím minimálně o jednom velice populárním privátním serveru, jehož administrátoři si vytvořili jejich vlastní “nástroj” (nazval bych to hackem), který jim umožňuje sledovat lidi, kontrolovat batohy a teleportovat se po mapě, to vše ve jménu zastavení hackerů. Já osobně nevidím logiku v zastavování hackerů hackováním.

Hicks_206 | Být tebou, tak bych to nahlásil.

Zdroj: DAYZ OFFICIAL FORUM

About MartinGCZ

Redaktor, příprava podkladů pro publikaci. Tvorba článků a překladů.

Twitter

GoPay